En ook ik de lul, rijbewijs kwijt :(

Wat een irritant mannetje ben jij :r

Hoe kom je daar nou bij........
Als je hem een beetje volgt,

eerst opscheppen over alle "ondeugende" dingen die hij met z'n driewielertje allemaal wel niet heeft uitgevreten

toen werd ie groot, en kreeg hij een ongeluk, en verwachtte dat iedereen mee ging zitten janken, begon er zelfs een praatgroepje over,

en nu is hij de moraalridder bij uitstek, want hij heeft tenslotte het harde leven mogen ervaren, dus nou heeft ie de wijsheid in pacht
 
Hou op te janken................

Vraag je eerder af of een motor wel iets voor je is met al 3 jaar auto of zoiets.. B| _O- _O- _O-

Oh my fucking god.. mister ervaring spreekt? Doe ff normaal kerel, mocht je je vervelen, ga iets nuttigs doen.

Wat wil 3,5 jaar rij ervaring (Auto) zeggen? Helemaal geen fuck.. Mijn buurman rijdt 1000 km per jaar waar ik 70 - 80.000 per jaar maak. En waarom hou op te huilen?? Ik vraag me gewoon af waar deze reactie op sloeg.

1 ding heb ik hier wel geleerd, half MF denkt gewoon de grote kerel te zijn door dit soort onzin te posten. Tuurlijk, ik heb te hard gereden en NEE ik heb geen ervaring met dit soort dingen. Elk antwoord wat ik in dit topic heb gekregen heb ik bij wijze van spreken over gedroomt. Anyway, ik heb hem weer.. het is allemaal nog meegevallen. Toch vindt ik uitspraken zoals deze een bewijs van kortzichtigheid. Ik wens u allen een prettige nacht :)
 
Oh my fucking god.. mister ervaring spreekt? Doe ff normaal kerel, mocht je je vervelen, ga iets nuttigs doen.

Wat wil 3,5 jaar rij ervaring (Auto) zeggen? Helemaal geen fuck.. Mijn buurman rijdt 1000 km per jaar waar ik 70 - 80.000 per jaar maak. En waarom hou op te huilen?? Ik vraag me gewoon af waar deze reactie op sloeg.

1 ding heb ik hier wel geleerd, half MF denkt gewoon de grote kerel te zijn door dit soort onzin te posten. Tuurlijk, ik heb te hard gereden en NEE ik heb geen ervaring met dit soort dingen. Elk antwoord wat ik in dit topic heb gekregen heb ik bij wijze van spreken over gedroomt. Anyway, ik heb hem weer.. het is allemaal nog meegevallen. Toch vindt ik uitspraken zoals deze een bewijs van kortzichtigheid. Ik wens u allen een prettige nacht :)

Wat snap je niet :?

Janker , lutser :Z

" Anyway, heb heb hem al weer........" WIJF :+
 
Ik snap niet waarom mensen de TS een jankert noemen omdat hij al zegt dat ie een lul is geweest waardoor hij weet dat ie fout is.

Plus dat ik wel snap waarom hij graag wilt weten wat de kosten zijn omdat de meeste mensen het niet zo breed meer hebben kwa geld dus dan alvast kunnen sparen. Maar spaar je teveel kan je weer niet je zuur verdiende vakantie betalen. Oftewel we vragen hier dus even wat het kost.
Dat hoeft toch geen probleem te zijn lijkt mij en kan toch iemand een normaal antwoord geven!!

Dus conclusie: de mensen die hem een jankerd noemen of weet ik wel wat zijn misschien wel personen die hun frustraties kwijt moeten opgelopen op hun werk ofzo.
Maar mocht dat zo zijn open dan een ander topic met als naam de gefrusteerde motorrijder die niet kan wachten tot het weekend om z'n frustraties weg te rijden dus dat nu even via het forum doet.

Mvg. :o :] :W
 
Ik reageer alleen op het gebrek aan sociaal gedrag. Regels zijn blijkbaar onzin, en iedereen rijdt zo goed dat ze nooit een ongeluk maken. Dat zie je ook aan het aantal overlijdensberichten van motorrijders als de eerste zonnestralen weer door de wolken prikken...

Overigens heb ik mijn rijbewijs al gehaald. En rij ik zeker ook regelmatig te hard met mijn motor en auto. Maar wel met het besef dat ik de regels overtreed, en dus een risico vorm voor mijzelf en een ander.

Regels zijn er gewoon om iedereen te beschermen. Of vinden jullie dat je rustig met 300km/h door een woonwijk mag raggen? *D

Aaahhh... dus als je een blauwe maandag je rijbewijs hebt, dan weet je al meteen van de hoed en de rand? Knap, maar ik denk dat je jezelf ernstig overschat! Je mag net legaal rijden en rijdt nu al te snel, daarbij "beseffend" dat je een risico vormt voor het overige verkeer en jezelf. Als beginnend bestuurder ben je sowieso al een risico voor het overige verkeer, simpelweg omdat je de ervaring ontbreekt. Dus jij bent in feite een dubbel risico, tenslotte hou je jezelf niet aan de zo juist geleerde regels. Ik denk dat je beter je mond kunt houden en eerst moet leren zelfstandig en veilig te rijden, tenslotte lees je wekelijks van die overlijdens berichten van jonge/beginnende bestuurders... :W
 
Hoe kom je daar nou bij........
Als je hem een beetje volgt,

eerst opscheppen over alle "ondeugende" dingen die hij met z'n driewielertje allemaal wel niet heeft uitgevreten

toen werd ie groot, en kreeg hij een ongeluk, en verwachtte dat iedereen mee ging zitten janken, begon er zelfs een praatgroepje over,

en nu is hij de moraalridder bij uitstek, want hij heeft tenslotte het harde leven mogen ervaren, dus nou heeft ie de wijsheid in pacht

Als je mij werkelijk een beetje gevolgt had, zou je niet zo`n onzin uit kramen |(
En dat door blijven zeuren, zegt bovendien meer over jou dan over mij :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan