En ook ik stel mezelf even voor

Postman

MF veteraan
11 nov 2004
17.487
0
Hallo allemaal,

ik volg het forum nou al een maand of zes en aangezien ik sinds 3 weken bezig ben met rijlessen werd het tijd om me ff aan te melden!

Ik ben Steffen, 21 jaar en kom uit Capelle aan den IJssel. In het dagelijks leven ga ik naar school en ben daarnaast ook postbode. *D

Zoals gezegd les ik nu 3 weken :] , sta nu op 12 rijlessen en het gaat al redelijk goed! Duim voor me!

groetjes!
 
full
 
Nou volgens m'n instructeur zit ik goed op de motor, bochtjes, kijken, inleunen en tegenleunen is allemaal goed....alleen de langzame slalom en de bediening zijn nog onvoldoende ;( (loop nog wel eens aardig te k*tten :+ )

dus ik hoop dat het snel beter gaat, volgende week weer 5 lessen dus hou je op de hoogte! *D
 
ja en na 4 weken 17 lessen gehad, les voornamelijk 2 uur achter elkaar en heb nu al gemerkt dat ik dan aardig wat op pak en meteen goed kan uitoefenen! Enne....als je 1 uur lest en je moet van de rijschool ergens heen om BV´s te doen, moet je ook weer terug en dat kost weer tijd :( Blijft er weinig over en Time flies when you´re havin´ fun

Morgen weer :]
 
Welkom hier ;) Ik was eventjes in de war, ik dacht dat we die nick al hadden, maar dat is the mailman.
Veel plezier op MF!
 
Veel fun met je R46 Friezinnetje!!! Echt een coole bike! :}

Ik vraag me alleen af waarom je er niet zelf voor hebt gekozen om een standaard R6 om te bouwen in een Rossi Replica. Misschien heb je die vraag al eerder gekregen maar ik kan ook niet alles onthouden!

Vandaag gereden maar kriebelt nu alweer! B|
 
Veel fun met je R46 Friezinnetje!!! Echt een coole bike! :}

Ik vraag me alleen af waarom je er niet zelf voor hebt gekozen om een standaard R6 om te bouwen in een Rossi Replica. Misschien heb je die vraag al eerder gekregen maar ik kan ook niet alles onthouden!

Vandaag gereden maar kriebelt nu alweer! B|
Was een optie geweest maar mijn man sprak de woorden: Hij is nu 4 jaar oud en ik denk dat we nu maar een nieuwe voor je moeten kopen :+

Amen....wat moet ik dan nog zeggen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan