En toen was het mijn beurt :-(

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
Zoals iedereen een keer aan de beurt komt, was het nu mijn beurt :(

ik reed op een weg, die van 1 naar twee banen ging, de linker is een voorsorteervak om linksaf te gaan.

ik kwam met een km of 60 aan en zette mn knipper aan. Schuin voor me reden 2 auto's met een km of 40.

Op het moment dat ik een meter of 3 op het voorsorteervak rijd, en met mn voorwiel terhoogte van de achterste auto zn achterbumper, besluit hij dat hij de voorste auto over de voorsorteerstrook in gaat halen.
Zonder te kijken dus.
En daar reed ik,
Voor ik wist wat er gebeurde zat ik op mn knieen naar lucht te happen naast mn kawa :(

z'n eerste woorden? Oh ik zag je niet!
Nee joh, dat merk ik.
Dus daar lag ik, motor op zn kant een stoep op geschoven!

Schade?
alle rechter kappen
knipperlichten
tank
spiegel
voorspatbord
rechtervork poot
Stuur en hevel
uitlaat bocht en 5 dagen oude TBR demper van bijna 600 euro :(
enz, enz

Zelf? Leve het leer!!
Alleen klein beetje stijve nek!

Auto?
bumper deur en achteerscherm aan poeier.

Maar goed, alles is verzekeringswerk, woensdag de expert, en donderdag maken.
Alleen beetje jammer van een motor die je 5 weken hebt en waar nog geen 1800km mee is gereden!


Agenten waren er trouwens binnen 2 minuten! Hulde!
Waren twee toffe gasten! Ene gaat volgende week afrijden, andere zag mn banden en begon gelijk over het circuit te ratelen :)
 
Succes met de afhandeling en sterkte met je nek,

gelukkig is alles verzekerd en gaat dat wel goed komen, ook wel tof dat die agenten zo geïntresseerd waren is altijd wel leuk *D
 
Argh.... wanneer gaan mensen nou een keertje opletten in het verkeer :(

Hopen maar dat je binnenkort weer op een mooie nieuwe zit :)
 
Het eerste wat die zakkenstoppers :+ leren is in de spiegels kijken en als je inhaald in je dode hoek kijken. Wat ze vervolgens net zo hard weer vergeten :? zodra ze hun papiertje hebben.

Pas reed ik samen met een goeie vriendin van me en haalde we een aantal auto's in. Vooraan de groep die we inhaalde reed een ouwelul :Z achter een caravan. Toen die vriendin van me naast hem reed, ging die lul gewoon zonder richting aan te geven naar links :( . Ze kon nog net op tijd remmen en opzij sturen, anders had ze met een vaartje van 140 km zo op haar mooie smoeltje gegaan.

Toen ik naast die ouwe gek kwam rijden keek hij strak vooruit, alsof het de normaalste zaak van de wereld was om motorrijders van de weg te rijden.

Succes met het herstel en ga er maar aan wennen. They do it all the time! |(
 
Gelukkig heb je zelf niks en is het een kwestie van de verzekering van de koekblikbestuurder!

Inderdaad jammer van de Kawa : '( en succes met herstel van je nek!

Hou ons op de hoogte wat betreft verzekering..
 
Met de verzekering is het iig wel oke,
Unive betaald nu gelijk alles, en dan halen ze het bij de tegenpartij terug, ik mocht alles gelijk laten maken van ze!
Super!
 
Hè verdorie Jasper da's balen jongen. Hopelijk ben je zelf snel weer helemaal op de been. Blijven bewegen zodat je niet helemaal stijf wordt hoor!
 
Sterkte ermee en zo zie je maar weer es waar zo,n leren pak goed voor is :]
Zo ben ik een keer door een vrachtwagen van de weg afgedrukt bij een inhaal actie. Reed 100km/h en tijdens de val niks geraakt. Wel alles total los.
 
Kl :( te

Maar leer rools weer eens in dit geval. Wel ff op je nek letten want dat kan langer duren dan gepland.

Succes met het verzekeringsgeleur e.d. en vergeet je pak/helm etc. niet te declareren.
 
Balen joh......... heel veel sterkte ermee en dat je maar weer snel kan :]
 
He Kawaman, waar ben je gevallen, omgeving Utrecht. Ik moet volgende week afrijden, samen met een agent die op les zit.
 
gevallen in den haag, weet niet waar de beste man vandaan kwam.
was rond de 25 kort haar, beetje dun
 
ow das k*t en al een afspraak gemaakt met de dealer?
Zag onder je aventor koos kawaloos staan d8 dat klopt
niet maar is toch waar. Zwaar klote. Succes met de
verdere afhandeling.

mzzl'z Spank
 
Koekblikkers die niet opletten/kijken, wordt ik dus doorziek van. :r

Vandaag nog, we rijden terug van Assen (geweldige dag gehad) tussen de file door.
Rijdt er zo'n mpv, zat er al naast en dat ding komt steeds verder richting mij.
Zaten ze voorin samen met de radio te spelen.
Dus ik koppeling in, 12000 toeren, met originele pijp, vader draait stuur naar links.
Moeders schrikt zich zo de t*ring dat ze met de'r m*ts bijna op de pook zat. :X :X

Ik denk dat ze de volgende keer wel opletten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan