En toen was ik dus de lul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo? Had hij een dB-meter bij zich? Vast niet.
Zonder een meting die aantoont dat je uitlaat teveel lawaai maakt, kan hij echt niet die pijp van je meenemen.


zat geen keurmerk op.

nog trouwens iets anders:

op dat gele briefje wat ik heb meegekregen staat kleur: zwart (de motor is groen)
en merk type: suzuki bandit (ipv gsf600n)

kan ik hiermee iets doen?
 
Hoi Base,

Vervelend voor je man! Ik hoop voor je dat je het snel weer allemaal in orde hebt.

Daarnaast wil ik je symbolisch voordragen voor een lintje. Jouw reactie op het voorval in het algemeen, en naar de agent in het bijzonder, zijn een voorbeeld voor menig ander weggebruiker. Proficiat !! Ik heb ineens heel veel respect voor je.
 
Wat een gelul zeg, jammer dat ze je op deze manier naaien :(
Die hele 25kw regeling zuigt gewoon! niet vanwege het weinige vermogen maar al die crap om het op papier goed te krijgen.
Ik ga nu ook nog ff me papieren checken omdat mijne volgens mijn dealer niet op papier 25kw was maar het toch gewoon op het kentekenbewijs staat :?
 
Hoi Base,

Vervelend voor je man! Ik hoop voor je dat je het snel weer allemaal in orde hebt.

Daarnaast wil ik je symbolisch voordragen voor een lintje. Jouw reactie op het voorval in het algemeen, en naar de agent in het bijzonder, zijn een voorbeeld voor menig ander weggebruiker. Proficiat !! Ik heb ineens heel veel respect voor je.

*D :}

ow, trouwens bedankt voor alle steunbetuigingen :)
 
zat geen keurmerk op.

nog trouwens iets anders:

op dat gele briefje wat ik heb meegekregen staat kleur: zwart (de motor is groen)
en merk type: suzuki bandit (ipv gsf600n)

kan ik hiermee iets doen?

Ff ruilen met mijn motor :P zwart en gsf600n en op papier 25kw :)
 
daar vallen ze niet over zolang je kentekenplaat verlichting, achterlicht en richtingaanwijzers maar naar behoren werken


:X

kentekenplaat verlichting? :X
mijn lampjes van mn undertail schijnen op mn plaat. zal dat ook goed wezen denk je?
 
zeer klote asian prince, maar erger zou zijn wanneer jij een ongeluk zou veroorzaken weetjewel...
 
:X

kentekenplaat verlichting? :X
mijn lampjes van mn undertail schijnen op mn plaat. zal dat ook goed wezen denk je?
als de onderkant van je achterlicht transparant is zodat je kenteken verlicht wordt is dat voldoende..en in de vorige opsomming vergat ik nog de reflector |(
 
Zo zou het dus wel moeten :?
goed-vraagteken-.jpg
 
zeer klote asian prince, maar erger zou zijn wanneer jij een ongeluk zou veroorzaken weetjewel...

mwa als jij je 25kw met uitdraai goed geregeld hebt met de verzekering, dat ze er dus van af weten en ermee eens zijn met de manier van verzekeren. en dat jij daar schriftelijke bevestiging + handtekening van hebt als bewijs, dan is er toch nix aan de hand bij een ongeluk?
 
mwa als jij je 25kw met uitdraai goed geregeld hebt met de verzekering, dat ze er dus van af weten en ermee eens zijn met de manier van verzekeren. en dat jij daar schriftelijke bevestiging + handtekening van hebt als bewijs, dan is er toch nix aan de hand bij een ongeluk?
Afgezien dat ze dan opeens roepen dat die vent die de handtekening gezet heeft dat niet had mogen doen en dat jij als verzekerde had kunnen weten dat het illegaal is :r

[edit] typo
 
Laatst bewerkt:
als de onderkant van je achterlicht transparant is zodat je kenteken verlicht wordt is dat voldoende..en in de vorige opsomming vergat ik nog de reflector |(


is gewoon roodkleurig, net als de rest van de lichtjes.
 
Vind het wel vaag, mijn motor was te oud om volges de rdw op kenteken te zetten ( motor is van voor 97 ) dus zou ik het met een uitdraai moeten doen....

NU dus uitdraai maar morgen ben ik vrij en ga het gelijk navragen, erg zonde geld !

puur pech hebben en flippen dus :r
 
Daarom rij ik nu niet op een R6
omdat Yamaha nederland er geen type goedkeuring voor geeft!!!!

Daar gaat het om! En niet of een verzekering hem verzekerd ja of nee.

Je moet eerst A (type goedkeuring) hebben en dan kan je door naar B (verzekeren)
en natuurlijk niet A overslaan |( Tis echt wel logisch ;)

Ik mag ook een vliegtuig verzekeren O-) Maar als ik erin vlieg en maak een ongeluk ben ik de lul :X Omdat ik geen geldig vliegbewijs heb ;) Zo ook met de motor :P De agent hield Base aan en zag dat de motor niet in orde was (tenminste niet op papier en daar gaat het nu juist om :) )

Valt mee dat i hem niet heeft laten testen op de bank :z
 
Valt mee dat i hem niet heeft laten testen op de bank :z

hoezo? dan had ook oom agent gezien dat ie keurig 25kw is.

wat ook zo leuk was:

vraagt ie of ie op de bank geweest was nadat of voordat de open uitlaat erop gezet was. want als ie na die tijd erop gezet was, had het kunnen betekenen dat ik misschien wel een pk's winst had van 5 pk. ik had echt moeite om de beste man niet uit te lachen, ook al nadat ie zei dat een rs250 standaard 25kw is :X :X :X
 
hoezo? dan had ook oom agent gezien dat ie keurig 25kw is.

wat ook zo leuk was:

vraagt ie of ie op de bank geweest was nadat of voordat de open uitlaat erop gezet was. want als ie na die tijd erop gezet was, had het kunnen betekenen dat ik misschien wel een pk's winst had van 5 pk. ik had echt moeite om de beste man niet uit te lachen, ook al nadat ie zei dat een rs250 standaard 25kw is :X :X :X

Vaak (regelmatig) rijden er mensen met klein rijbewijs om zware motoren. Misschien had die je dan ook nog kunnen pakken op motorisch niet in orde en niet alleen op papier :) Dan had i hem dus in beslag genomen ;)

Oja mijn motor had wel ruim 2 pk winst na een andere demper monteren...
 
Vaak (regelmatig) rijden er mensen met klein rijbewijs om zware motoren. Misschien had die je dan ook nog kunnen pakken op motorisch niet in orde en niet alleen op papier :) Dan had i hem dus in beslag genomen ;)

Oja mijn motor had wel ruim 2 pk winst na een andere demper monteren...


in beslag nemen had ie volgends mij niet kunnen doen omdat ie op mn pa zn naam staat. ja ze kunnen hem dan wel in beslag nemen, maar dan moeten ze hem meteen terug gegeven, als mn pa kenbaar maakt dat ie van de motor afhankelijk is.
 
geloof mij nou maar: stiekum ben ik blij dat ik ben aangehouden.
want voor hetzelfde geld had ik iemand aangereden en had ik onverzekerd geweest.
nou heb ik liever 1000 euro schade aan boete en keuring, dan iemands revalidatie betalen.

onverzekerd zijn of verzekerd zijn heeft niks met deze actie te maken!

Dat is een onderlinge afspraak tussen jou en je verz. maatschappij!

zorg overgens wel dat deze afspraak zwart op wit staat!

suc6 met de afhandeling!
 
je kan het beter sportief nemen en lief doen, want ik weet zeker dat ie me dan ook op de rest gepakt had. (als ik stom had lopen doen)

hij vond het iig een mooi verbouwde streetfighter.

hij begon ook een verhaaltje waarom ik geen standaard 25kw motor reed, en toen nam ie als voorbeeld een 'aprilia 250'

Ik: "meneer, een rs250 heeft standaard rond de 70pk"
Hij: " ... "

later reed er een ntv langs...

hij: "waarom ga je dan niet op zo een rijden?"
ik: "ik spaar niet 5 jaar lang om dan op een ntv te gaan rijden :+ " ( no offence naar de ntv rijders... :) )
Volgens mij heeft een aprilio 250 geen 70 pk..., dan heeft mijn cb750 er zeker 210.... :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan