En toen was ik dus de lul

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
;(

ik ben aangehouden, en niet zo'n klein beetje ook :X
ik heb dus een prent gekregen voor het rijden zonder rijbewijs, omdat mijn motor dus niet op kenteken 25kw is. volgends mij 1 van de eerste van nederland, zo op het forum te lezen :X

dus ik heb dus een punt hangen, plus de ovj gaat een leuk sommetje bedenken wat ik mag gaan betalen '( + ik moet mn motor GOED laten afvoeren (340+75 euro). Dus ik denk dat ik rond de 1000 euro kwijt ben B| en bedankt he!

voor de rest ben ik dus wel goed gematst, omdat oom agent niet naar mn open uitlaat keek, niet naar mn kentekenplaatsticker (is er wel af gehaald :r ) en mn gebogen kenteken. Overigends leest de diender ook geregeld op bikenet en motor-forum, waarop ik zei of ie base niet ff kon matsen :+ maar dat was dus niet het geval B|

echt mooi klote, want nu moet ik de 25kw meeting voor as zondag missen EN ik moet wachten op motoport en RDW die mijn motor gaan verbouwen/keuren :X :X :X

en nu word het net mooi weer ;(

maar ik wil dus nu een motor huren, weet iemand een motor verhuur bedrijf omgeving den helder t/m alkmaar? die 25kw's verhuurt uiteraard :+

[me]BasE baalt als een stekker, maar weet wel dat het zn eigen stomme schuld is :X
[/me]


(ps. gelukkig keek oom agent niet naar mn duitse helm zonder e-keur ;) )
 
had je dan geen vermogensuitdraai ofzo? Of is dat ook niet geldig? Snap het eigenlijk niet zo goed, je bike is toch 25 kw ... of niet soms?


mijn bike is 100% 25kw. met vermogens uitdraai.

MAAR

ik had een oplettende motorrijdende agent die van de regeling af wist en dus ook wist dat het op kenteken moet staan :X
 
Stel je voor dat deze agent je motor inneemt na een ongeluk ..dan ben je pas écht de zak .. zuur geld base :(
 
Wat is dan het nut van een 25KW motor rijden als het niet op je kenteken staat :? zonde van al die KW's die je heb gemist al die tijd })

Wel klote voor je ;(
 
mijn bike is 100% 25kw. met vermogends uitdraai.

MAAR

ik had een oplettende motorrijdende agent die van de regeling af wist en dus ook wist dat het op kenteken moet staan :X

dan ben je toch echt genaaid |( Wat is hier nu het nut van? Voor de verzekering is alles dan toch in orde?
Ach ja, niks aan te doen waarschijnlijk. Laat de euries maar weer rollen :(
 
Stel je voor dat deze agent je motor inneemt na een ongeluk ..dan ben je pas écht de zak .. zuur geld base :(


nee dat gelukkig niet, omdat mn motor op mn pa's naam staat.
hij had wel mn uitlaat mee kunnen nemen. daar ben ik dus flink mee gematst.
 
Tsja, lullig :(

Maareh, zo stel je wel een mooi voorbeeld voor de andere 25KW'ers die het niet zo nou nemen met de regels. Daarom mijn voorstel dit topic Sticky te maken ;)
 
dan ben je toch echt genaaid |( Wat is hier nu het nut van? Voor de verzekering is alles dan toch in orde?
Ach ja, niks aan te doen waarschijnlijk. Laat de euries maar weer rollen :(


ik ben genaaid door:

mn dealer, die 100% zeker wist dat ik verzekerd was en dat het allemaal goed zat. ik ga hem ook morgen eens flink de waarheid vertellen. ik zou het ook erg goed van hem vinden als ik voor de rdw keuring even een originele uitlaat mag lenen.

mn verzekeringsagent, die wist te vertellen dat ik gewoon met uitdraai verzekerd was. wat dus niet het geval is.

mezelf, omdat ik stiekum toch wel wist dat ik er probs mee kon komen.
 
tja, hiermee heeft ie me het meest gematst :P

full


de foto is trouwens een half uurtje voor mn aanhouding gemaakt :X
hier was ik nog blij...
 
Je hebt gegokt en verloren, je neemt het sportief op, hoewel sportief, gewoon reeel.
Tuurlijk is het klote en tuurlijk slaan al die regeltjes nergens op, maargoed we hebben ze nu eenmaal.

Succes met de afhandeling iig :)
 
Ik heb eventueel wel een orig demper voor een bandit (past zowiezo op een 2002)
Verder mooi klote voor je.
Mocht je belangstelling hebben dan kan je me mailen
 
tja, hiermee heeft ie me het meest gematst :P

(Afbeelding)

de foto is trouwens een half uurtje voor mn aanhouding gemaakt :X
hier was ik nog blij...

Ik dacht eigenlijk dat je een geintje maakte toen je in een ander topic vertelde dat je die helm had gekocht. Nu zie ik dat je er nog echt mee rijdt ook :? Wat is het nut daarvan, behalve dat het er idioot uitziet :+ ? Het lijkt me toch wel levensgevaarlijk, maar goed, misschien heb ik het bij het verkeerde eind. Het zou best weleens zo kunnen zijn dat je juist vanwege je helm opviel })
 
Ik dacht eigenlijk dat je een geintje maakte toen je in een ander topic vertelde dat je die helm had gekocht. Nu zie ik dat je er nog echt mee rijdt ook :? Wat is het nut daarvan, behalve dat het er idioot uitziet :+ ? Het lijkt me toch wel levensgevaarlijk, maar goed, misschien heb ik het bij het verkeerde eind. Het zou best weleens zo kunnen zijn dat je juist vanwege je helm opviel })


:+

ik reed alleen een rondje in de straat. je denkt toch niet dat ik er ECHT mee ga rijden he? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan