En wat denken we van zoiets?

Ik snap um niet waarom twee wielen?

1. Wat gebeurt er als je de bocht om gaat. Is dan een wiel van de grond?
2. Wat is het voordeel van twee wielen naast elkaar. Als je dait kan maken waarom dan niet gewoon 1 wiel.
 
sm_uno.jpg


Tsja
 
Ik snap um niet waarom twee wielen?

1. Wat gebeurt er als je de bocht om gaat. Is dan een wiel van de grond?
2. Wat is het voordeel van twee wielen naast elkaar. Als je dait kan maken waarom dan niet gewoon 1 wiel.

Ik vind 'm wel grappig. :)

En de 2 wielen is zodat ie niet zijwaards omvalt. Dat kan die namelijk niet corrigeren.
 
Hmm dat lijkt wel op die trapkarretjes die ze hadden op schiphol! (Voor de security mensen)

Nee maar opzich best leuk om eens te proberen, maar ik zou m'n motor er niet voor inruilen.
 
lijkt mij lastig knee-downen...

ennuh, vooroverleunen is harder, achterover is zachter. en wat als dan je benzine op is... :/

Overigens denk ik dat dit ruzies gaat opleveren als mijn vriendin achteropzit... en wat zeg je dan tegen oom-agent als je te hard rijdt? "zij leunde voorover!"...

Misschien mag ie wel gratis mee de trein in, onder de noemer vouwmotor. :)

neh, ik pas...
 
Dit lijkt me toch meer iets voor http://www.funland.nl/ (Hommerson.)
 
Ik vind 'm wel grappig. :)

En de 2 wielen is zodat ie niet zijwaards omvalt. Dat kan die namelijk niet corrigeren.

Als ie stil staat lijkt me een standaard zinvoller dan een tweede wiel.
Als je de bocht door gaat moet jij zorgen dat ie niet omvalt.
 
Het lijkt mij supervet! Ik zie mezelf wel op een zo'n wiel rondrijden, waaat gaaf! En elektromotor helemaal mooi, plug ik m thuis in t stopcontact, en via de zonnepanelen op t dak wordt ie vervolgens gratis opgeladen! Kost niets! (voorwaarde is wel dat die accus flink lang meegaan, of liever nog, dat dat ding op waterstof loopt.)
 
lijkt mij lastig knee-downen...

ennuh, vooroverleunen is harder, achterover is zachter. en wat als dan je benzine op is... :/

Overigens denk ik dat dit ruzies gaat opleveren als mijn vriendin achteropzit... en wat zeg je dan tegen oom-agent als je te hard rijdt? "zij leunde voorover!"...

Misschien mag ie wel gratis mee de trein in, onder de noemer vouwmotor. :)

neh, ik pas...

Ja en wat nou als je flauw valt??? Dan val je over he stuur.. ga je nog harder vooruit! Ja daahaaggg...levens gevaarlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan