En wat hebben we gekocht op de motorbeurs?

Hoe was de motorbeurs

  • Beter dan vorig jaar

    Stemmen: 1 2,3%
  • Zelfde als vorig jaar

    Stemmen: 16 37,2%
  • Slechter dan vorig jaar

    Stemmen: 3 7,0%
  • Mijn eerste keer

    Stemmen: 13 30,2%
  • Motorbeurs? Wasdat:?

    Stemmen: 1 2,3%
  • Ik doe niet aan die onzin mee

    Stemmen: 9 20,9%

  • Totaal aantal stemmers
    43
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Mede MF'ers en beurs gangers, even een vraag met andere insteek.
Is de beurs een beetje te doen met de rolstoel. Mijn vriendin kan alleen maar korte stukken lopen en zal ik dus met rolstoel moeten gaan. Maar is de beurs dan nog wel te doen kwa drukte?

Ben zelf vorig jaar geweest met iemand in een rolstoel...

Het is wel te doen, alleen op sommige stukken waar heel veel mensen lopen gaat het gewoon heel traag, qua ruimte is er genoeg.
 
Ben zelf vorig jaar geweest met iemand in een rolstoel...

Het is wel te doen, alleen op sommige stukken waar heel veel mensen lopen gaat het gewoon heel traag, qua ruimte is er genoeg.

Als je zorgt dat je om 10uur er bent dan heb je nog tot 12uur de tijd totdat t echt druk gaat worden
 
terug gekomen met een paar Berik OVS laarsjes:

BOOT.BERIK.OVS.BLACK.GIF


verder nog gekeken voor een Shoei Hornet helm:

img7291qp1.jpg


maar die bleek voor €100,- goedkoper op internet te koop te zijn *O*
Maar goed dat er stand van Shoei is waar je de helmen op je gemak kan passen!
 
Zijn er fatsoenlijke racehandschoenen (bijv. Spidi of Alpinestars) te koop voor een mooi prijsje? Borstprotector? Iridiumschermpjes voor Arai?
Kwijlen bij de RSV4......
 
Heeft iemand, die al geweest is, een Schubert C3 gezien voor een mooie prijs? O-)
Genoeg helmen, heb regelmatig Schuberts gezien, maar niet op de prijs gelet, sorry.

Ik heb een zonnebril gescoord bij een vage engelse gast (wel leuke zonnebrillen) en een duc-miniatuur van Melandri. Heb nog staan :9~ bij Sidi's, maar kredietcrisis slaat ook bij mij toe aan het einde van de maand...
 
Vond het vrouwelijk schoon dat bij de motoren stond trouwens erg karig


Paar meiden hadden over het algemeen te grote stakke pakkies aan. Waar waren de geverfde blote dames? Waarom bleef die meid bij die piepende sloten in de kleren? Waar was het bridgestone rubber?

Vrouw voor de zekerheid thuis gelaten maar helaas dus niets kunnen scoren.
 
Waar waren de geverfde blote dames? Waarom bleef die meid bij die piepende sloten in de kleren? Waar was het bridgestone rubber?

Waren gewoon de gebruikelijke lokkertjes.......... :X Of misschien alleen op de VIP avond te aanschouwen? :( Of misschien allemaal tegelijk plassen? :? Of misschien toch morgen? :? Of toch zondag? :?
Wie het weet mag het zeggen. :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan