en we dachten dat max kon stunten?

dat filmpje heb ik wel gezien ja, dat ie bijna achterover slaat idd.
Maar nu weet ik nog steeds niet wie/wat ie precies is.
 
Laatst bewerkt:
respect :} maar ik erger me werkelijk kapot aan hun kledingstijl |( street squid |( |( |( |( |( |( |( |(
Wie niet horen wil moet maar voelen...
motor_schaafwonden3.jpg
Hij reed slechts 100 km/h over de snelweg toen hij om onverklaarbare redenen (het was die avond doodstil op de A10) van achteren werd aangereden door een onoplettende automobilistDe gevolgen laten deze beelden zien. De man heeft zes maanden (!) te kampen gehad met de gevolgen van deze op het oog simpele schaafwonden. Dan kun je beter je been breken; dan loop je na zes weken weer rond… Tenminste....
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 19 juni 2002 00:53 schreef RStefannn het volgende:Wie niet horen wil moet maar voelen...
Hij reed slechts 100 km/h over de snelweg toen hij om onverklaarbare redenen (het was die avond doodstil op de A10) van achteren werd aangereden door een onoplettende automobilistDe gevolgen laten deze beelden zien. De man heeft zes maanden (!) te kampen gehad met de gevolgen van deze op het oog simpele schaafwonden. Dan kun je beter je been breken; dan loop je na zes weken weer rond… Tenminste....
Uhhmz....s avonds onderuit, en foto overdag gemaakt...? Denk nie dat verhaaltje bij foto hoort...
 
Uhhmz....s avonds onderuit, en foto overdag gemaakt...? Denk nie dat verhaaltje bij foto hoort...

;) ...avond = na 18.00 uur en dan is het nog erg licht in deze tijd van het jaar. Ook om 21.30 nog.
 
Hij reed slechts 100 km/h over de snelweg toen hij om onverklaarbare redenen (het was die avond doodstil op de A10) van achteren werd aangereden door een onoplettende automobilistDe gevolgen laten deze beelden zien. De man heeft zes maanden (!) te kampen gehad met de gevolgen van deze op het oog simpele schaafwonden. Dan kun je beter je been breken; dan loop je na zes weken weer rond… Tenminste....

Slechts 100 :? Ik ging met 50 onderuit en mijn knie zag er net zo uit : '(
 
Kan max dan stunten? Enige dat'ie kan is wheelie en stoppie toch?
Dan vind'k wka en wkj knapper stunten hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan