En weer bedankt Safe....

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo raar is de klacht van de TS toch niet?

hij neemt een onderdeel mee om de goede te krijgen zodat zij exact weten wat te bestellen.
de verkoper neemt dat onderdeel ff mee naar een andere balie en vergeet dat.
net als de TS, die dat ook eerlijk toegeeft.

kan gebeuren, ik vergeet ook wel eens wat op mijn werk.
dan is het toch raar dat de verkoper zo moeilijk gaat doen over zo'n goedkoop onderdeel?

ik zou ook pissed zijn als ik daardoor niet kon rijden al is het een onderdeel van 5 euro.

vind het toch netjes dat je een onderdeel kwijt raakt, bij ons op het werk is het ook soms een flinke zooi maar vergeten dingen leggen we gewoon apart.
 
zo raar is de klacht van de TS toch niet?

hij neemt een onderdeel mee om de goede te krijgen zodat zij exact weten wat te bestellen.
de verkoper neemt dat onderdeel ff mee naar een andere balie en vergeet dat.
net als de TS, die dat ook eerlijk toegeeft.

kan gebeuren, ik vergeet ook wel eens wat op mijn werk.
dan is het toch raar dat de verkoper zo moeilijk gaat doen over zo'n goedkoop onderdeel?

ik zou ook pissed zijn als ik daardoor niet kon rijden al is het een onderdeel van 5 euro.

vind het toch netjes dat je een onderdeel kwijt raakt, bij ons op het werk is het ook soms een flinke zooi maar vergeten dingen leggen we gewoon apart.

?????????????
 
Er is door TS niet om een slotje gevraagd en vanuit crewstandpunt zie ik ook geen reden voor een slotje.
 
Safe, bedankt voor het kwijtraken van een onderdeel die ik als voorbeeld had meegenomen.....
Deels eigen schuld, ik kwam ermee aan om te laten zien wat ik nodig had (is mij al eens eerder gebeurd, dat ik met een kettingset voor een compleet andere Honda thuiskwam), dus ze hadden een prijs gemaakt, moest worden besteld, maar ik kreeg alleen een bestelnummer op een a4-tje mee.
Thuis aangekomen, weer verder aan de motor, "hee, waar is die schakelaar gebleven?", dus weer terug naar Rotterdam.
Kunnen ze hem niet meer vinden, vind ik toch best knap, en na een tijdje word ik pissig, die gast achter de balie pissig, en geven ze mij de schuld nog dat ik er beter op had moeten letten!
Nieuw onderdeel is besteld, pas na een half uur heen en weer zeiken, en met tussenkomst van iemand anders, en er mag zowaar een paar euro van de prijs af.....
Morgen zou ik ermee weggaan, nu kan ik pas donderdag op zijn vroegst weg...
Wel een goeie tip gekregen van hem; de draden kun je doorverbinden hoor! Right....

Stond op het punt om serieus te gaan praten over een 996 die er stond, jammer dan, rij ik liever 75 km naar Oisterwijk en zodra die schakelaar binnen is, is het de laatste keer dat ik daar ooit een poot binnen heb gezet.
De motor zelf kwam ook bij Safe vandaan, ik heb daar genoeg geld heen gebracht, ik heb echt 100X liever gehad dat Ducati Rotterdam/Motoport Vianen nog open waren ipv Safe....

Lucht op he? :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan