En weer een @&€! Koekblikker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is ook niet zo slim om je motor er zo voor te gooien. Maarja, foutje kan gebeuren. Wat die volvo vervolgens doet is geen foutje.
 
Die motor maakt idd een fout maar het lijkt ook wel alsof die SUV best hard aan komt rijden. Maakt het natuurlijk niet goed wat voor een actie hij uithaalt voor de rest.
 
Tjonge jonge wat niveau van de schrijver ik citeer: "een levensgevaarlijke gek in een Volvo XC90 drie motorrijders dood probeert te vermoorden" Hoe doe je dat?

Verder is het wel een bizarre actie van de Volvo bestuurder wat er dan ook aan vooraf heeft mogen gaan. Bel de politie als iemand iets doet wat je niet zint maar verlaag je niet naar hetzelfde niveau...
 
En weer een @&$! Onzintopic :Y :+

Moet er nou voor elke filmpje wat ergens op internet verschijnt een apart topic geopend worden? Dan kan je wel bezig blijven...
 
Tjonge jonge wat niveau van de schrijver ik citeer: "een levensgevaarlijke gek in een Volvo XC90 drie motorrijders dood probeert te vermoorden" Hoe doe je dat?

Verder is het wel een bizarre actie van de Volvo bestuurder wat er dan ook aan vooraf heeft mogen gaan. Bel de politie als iemand iets doet wat je niet zint maar verlaag je niet naar hetzelfde niveau...
Duidelijk niet bekend met Geenstijl.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Wauw, soms is de Nederlandse taal zo grondig verkracht dat het lijkt alsof ik me in een ander land begeef.
 
Ik zie niets geks in dat filmpje, ik kom vrijwel dagelijks van dit soort mensen tegen. Inderdaad, veel in Golfjes en Vulva's.
Kleine mannen met een potentieprobleem, lekker laten gaan met hun kutleven, ik zit lekker op de motor :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan