En weer een DB-crash gehad [Update 4]

Op dit moment valt er niets meer te posten bij: Toermotoren--> cbf600s... Wel kun je de laatste pagina bereiken, maar posten? Ho maar. ;)

Lijkt meer aan de hand dan die paar tellertjes waarover duderuud het had :?
 
De xt660x part one mist nog wel een paar postjes.
En het lukt me ook niet om iets nieuws te posten.

gr, Look.
 
in het zaanstad topic missen nog wat berichten.. had net wat gepost daar maar is ook niet aangekomen ? :X

:W
 
Om 20:00 gaat het forum tijdelijk offline om ervoor te zorgen dat de paginanummering weer klopt.


heb je mijn vraag op de vorige pagina toevallig gelezen?
zou wel graag weten hoe en wat.

heb het al een keer eerder gevraagd maar kreeg toen ook al geen antwoord.
en ik ben niet nieuwsgierig maar ik wil wel alles weten.

:+
 
heb je mijn vraag op de vorige pagina toevallig gelezen?
zou wel graag weten hoe en wat.

heb het al een keer eerder gevraagd maar kreeg toen ook al geen antwoord.
en ik ben niet nieuwsgierig maar ik wil wel alles weten.

:+

Je kan toch het aantal dagen wijzigen, waardoor je oudere topics ziet?
 
Alle berichten zijn herteld, waardoor de paginanummering weer zou moeten kloppen.
Voor de geïnteresseerden: het waren er in totaal 5.994.000, bijna weer een mijlpaal bereikt ;)
 
Alle berichten zijn herteld, waardoor de paginanummering weer zou moeten kloppen.
Voor de geïnteresseerden: het waren er in totaal 5.994.000, bijna weer een mijlpaal bereikt ;)

bijna 6 mln pagina's van 20 post's???? :o

(of 6 mln posts...) ??
 
Volgens mij werkt de emailnotificatie niet goed :N :N ... Ik heb net 2* gepost in het leiden en omgevingtopic en krijg daar geen mail over, normaal dus wel :Y :Y
 
kan er met de nieuwe computers enzo
ook meteen een bladerfuctie komen?

het is nu namelijk zo dat we alleen de actieve topics kunnen bekijken,
terwijl er genoeg intressante topics zijn waar je met de search simpelweg nooit bij komt.

als je gewoon onderaan de lijst met topics naar de volgende pagina met topics kan gaan dan zou je veel sneller op topics uitkomen als : lord of the rings van mrhawkeye bijvoorbeeld.

geen topic waar je naar gaat zoeken maar als je het tegenkomt toch leest.

dit is trouwens ook het eerste forum waar ik kom wat deze functie niet heeft.
zou imho wel een enerm pluspunt zijn.

weet niet of dat allemaal extra ruimte en snelheid enzo vreet,
daar heb ik allemaal geen verstand van.


;)
Bovenaan de forum overzichts pagina (bijv. Algemene Motorpraat of Sport) kun je laten zien hoever terug je de topics wilt zien bij 'Aantal dagen'. Dat gaat tot 100 dagen terug. Wil je echt in de geschiedenis duiken, dan kun je vervolgens met de hand de url aanpassen om nog verder terug te gaan.
 
Ik moet hier een beetje om lachen....

full


En nee, dat is niet negatief bedoeld. Al de moderators doen dit toch ff vrijwillig. Steken er onwijs veel (vrije)tijd in om ons maar een service te bieden waar (velen volgens mij) wij aan verslaafd zijn geraakt.
Maar goed, en dan dus toch nog je excuses aanbieden :+

Niets dan hulde en :}

En ja ik ben rete blij dat MF weer terug is :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan