En weer een onderuit :'(

Balen man, maar ja, da's het risico van rijden op een evenwichtsvoertuig. En ja, het is mij ook wel eens overkomen.

Tip: lees Twist of the Wrist van Keith Code. Is een fantastisch boek en had jet het gelezen dan had je dit zeker weten te voorkomen. (Wil overigens geen zout in de wonden wrijven hoor!) Maar de volgende keer weet je hoe je moet handelen, cru gezegd: als ik je verhaal zo lees dan ben je begonnen met een stomme fout en heb je verder uit paniek fout op fout gestapeld waardoor je onderuit bent gegaan. En dat kun je juist voorkomen door de tips uit het boek ter harte te nemen.

Maar goed, sterkte verders en succes met de verzekeringsafwikkeling!
 
Arnica helpt erg goed tegen spierpijn en kneuzingen! Heel veel sterkte met het herstel!!!

Greetz,
Vinz
 
Balen Paul,

Waar is het gebeurd? Toevallig bij Oss de oprit naar de A50 richting Arnhem? Die knijpt zo lekker....
Nope, in Wijchen de oprit de A3zoveel op, vlak voordat die zich splitst naar de A50.

Twist of the wrist heb ik (deels) gelezen, maar op een of andere vage manier zat ik gewoon zo verkeerd op de fiets, dat het haast wel fout moest gaan :? Vraag me niet hoe precies of waarom, want dat weet ik al niet meer, maar al bij het ingaan van die bocht had ik er een slecht gevoel over. Toch zoveel mogelijk proberen te redden (gas rustig losser, goede kant op kijken), maar toen ik ZOVEEL lege ruimte links naast me zag zat ik dus al bijna in de berm, op dat moment ben ik dus de verkeerde kant op gaan kijken en aan de bermvlucht begonnen | :(

Lullige is, ik neem die oprit dagelijks :X :X Ach, de eerste paar keer als een dweil er doorheen em gewoon je (evt) angst wegrijden. Ik heb er vaak zat stepje aan de grond gehad, en nu niet eens, dus ik kon gewoon wel veel dieper.
Achteraf, achteraf '( :+
 
Balen man!

Het gebeurt juist vaak op die punten waar je dagelijks rijdt, omdat je daar minder alert bent, je meent de bocht te kennen ofzo. Nou ja, het wordt er niet minder rot van.

Geluk bij een ongeluk dat je all-risk verzekerd bent.
 
VRO training misschien een idee, aangezien je dus zelf bepaalde "tekortkomingen" hebt geconstateerd?

Verder, komt er dus relatief goed mee weg, desondanks toch klote natuurlijk.. sterkte ermee!!
 
Als ik jou was zou ik een schadeexpert naar je fiets laten kijken. Die van mijn broer is met 40 tegen de grond gegaan, had alleen wat krassen en toch het frame krom. Conclusie: Fiets economisch total loss. Rijdt nu een ZX6R ipv ZXR400 :9
 
Tering weeeeeeeer 1, nou ophouden met vallen allemaal, myself incl. sterkte met de gevolgen.

Tja, dat er met enige regelmaat iemmand onderuitgaat is een simpele kwestie van de grote getallen en aangezien dit forum alweer meer dan 7500! gebruikers heeft dus ook niet te vermijden. Dat wil niet zeggen dat het niet zwaar klote is als je dan ook daadwerkelijk de klos bent uiteraard!

Suc6 met je spier/rublessure, het herstel en met je ouders ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan