en weer en groentje dr bij

harmjacob

MF'er
13 nov 2009
178
0
hallo dan allemaal
ik zal me eerst ma even voorstelle, ik ben harmjan ben 23 jaar en heb afgelopen zomer mn rijbewijs gehaald. ik werk bij spyker automobielen dus snelheid zit zoiezo wel een beetje in me haha

Dus nu volgas op zoek naar een motor. mijn voorkeur gaat uit naar een suzuki gsx-r 750 (k5) ongeveer of een yahmaha R6 , ik heb me al een beetje voor laten liegen , ik ben aardug lang (1,95) dus word mij de R6 al afgeraden omdat het een kleine motor schijnt te zijn

hopelijk vind ik hier het juiste advies en mischien wel de juiste motor

greetzz 8-)
 
Welkom :W
1,95, dan wordt het sowieso een chopper voor je. Jammer, want een R6 is een ideaal beginnersfietsje, heb ik wel es gehoord.
 
full


Welkom op het MF !!!!

full


7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99
7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99


full
 
Welkom op MF.

Mijn opa heeft ook voor Spyker gewerkt.

Mooie auto's bouwen jullie.


full


wel een beetje uit de tijd.

Maarre 1,96 ?

Een BMW "S" past goed bij jouw lengte. ;)
 
Laatst bewerkt:
haha klopt ik ken ze :P, ik weet alleen niet of ik daar het geld voor over heb haha , maarjah dan heb je wel weer iets aparts hea

bmw s is inderdaad mooie fiets majah een 1000 is nog al een overstap he van een 500 als les motor
en je moet bmw s geld hebben , is ook nog wel een probleempie
 
Dat overstappen van een 500 naar 1000 cc motorfiets hoeft niet perse een probleem te zijn. Dat ligt grotendeels aan jezelf. In het begin moet je een dergelijke fiets met veel respect behandelen omdat hij namelijk veel meer kan presteren dan jij aan kunt. Maar na verloop van tijd en veel oefenen veranderd die verhouding en begin jij langzamerhand meer de baas te worden. Dan wordt het respect vanzelf wel wat minder maar dat mag niet omslaan in een vorm van onderschatting.
 
jah het klinkt allemaal heel lochies inderdaad van dat overstappen na een 1000 maar toch denk ik dat ik zoiezo eerst maar niet zwaarder wil als een 750 en de GSX-R is natuurlijk altijd een mooie fiets hea

dit is trouwens wel een druk bezochte site ofnie , wat een gezelugeid (H)
 
Terug
Bovenaan Onderaan