en weer lekke band

Lekke banden is inderdaad lullig......

Heb nou 3 banden gehad in 4 weken :(
De eerste was zo goed als op en die heb ik opgeburned :) toen een nieuwe erop en ff inrijden dus ik denk dat doe ik in de PPP :} lag ik daar in de bocht knald ie !!!( zat denk een spijker in omdat er een gat inzat zo groot dat ik mijn vinger er in kon steken)Kut want ik woon in Vlaardingen , dus hoe kom je terug denk je dan ..(busje gefixt dan maar, prop paste nie, schroef ook nie ) Gelukkig nie op mijn plaat gegaan maar hij begon wel goed te slingeren......dus nou heb ik mijn derde er op en hopen dat ie wat langer mee gaat.. :?
 
Lekke banden is inderdaad lullig......

Heb nou 3 banden gehad in 4 weken :(
De eerste was zo goed als op en die heb ik opgeburned :) toen een nieuwe erop en ff inrijden dus ik denk dat doe ik in de PPP :} lag ik daar in de bocht knald ie !!!( zat denk een spijker in omdat er een gat inzat zo groot dat ik mijn vinger er in kon steken)Kut want ik woon in Vlaardingen , dus hoe kom je terug denk je dan ..(busje gefixt dan maar, prop paste nie, schroef ook nie ) Gelukkig nie op mijn plaat gegaan maar hij begon wel goed te slingeren......dus nou heb ik mijn derde er op en hopen dat ie wat langer mee gaat.. :?

Of je hebt enorm veel pech of je doet iets verkeerd.

Pak jij veel plaatsen mee waar de auto's de weg niet schoonrijden (verdrijvingsvlakken etc)?
 
wat voor type was dat?
band...

Lekke banden is inderdaad lullig......

Heb nou 3 banden gehad in 4 weken :(
De eerste was zo goed als op en die heb ik opgeburned :) toen een nieuwe erop en ff inrijden dus ik denk dat doe ik in de PPP :} lag ik daar in de bocht knald ie !!!( zat denk een spijker in omdat er een gat inzat zo groot dat ik mijn vinger er in kon steken)Kut want ik woon in Vlaardingen , dus hoe kom je terug denk je dan ..(busje gefixt dan maar, prop paste nie, schroef ook nie ) Gelukkig nie op mijn plaat gegaan maar hij begon wel goed te slingeren......dus nou heb ik mijn derde er op en hopen dat ie wat langer mee gaat.. :?
 
Probeer zo veel mogelijk de verdrijvingsvakken zoveel mogelijk te vermijden !! :] maar ja in de ppp ( plaspoelpolder) pak je weleens zo stookje maar als ik dat doe rijd ik eerst een rondje langzaam of ff te kijken op obstakels zoals politie, dingen op de weg.enz ......maar een spijker kan je nie zien uiteraard............was een bridstone ..
 
Terug
Bovenaan Onderaan