en weer lekke band

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
ik tref het wel...

weer lek...rennsport lek...nou was die band toch al af...dus dat andere setje ken erop wat ik heb liggen.

steentje erin...maar dat kwam omdat ik vanochtend 10km lang over de vluchtstrook had gereden, omdat het vet regende en ik geen hand voor ogen zag.

en dikke vette file...dus ...ik over de vluchtstrook...dus steentje in de band...

dus meteen straf....een voordeel zit eraan....ik heb landsaru al gebeld en we gaan de band is ff lekker oproken...(en dus ook filmen!)

tis ff een kwestie van geduld maar de movies are coming up! :)
 
God straft meteen ! Gij mag niet over den vluchtstrook rijden! :)

Maaruh wel balen.. maar gelukkig was ie al bijna op. Zou zonde zijn als ie net nieuw was.
 
Ha je beter een bekeuring kunnen krijgen voor het rijden over die vluchtstrook. Was je goedkoper uit geweest als een nieuw bandje denk ik. :)

Geen lekke band, en geen bekeuring was nog beter geweest :P
 
Is over de vluchtstrook rijden als het regend veiliger dan de normale plaats?
Ik denk nl dat dat wel eens zou kunnen tegenvallen. Vluchtstrook wordt ook gebruikt door ambulance, bus, achterlijke automobilisten met haast en ga zo maar door. In de regen zien ze je misschien niet zo goed.
Nee, idd die auto's waar je tussendoor moet zien je dan ook niet zo goed, maar ws net zo goed als met zonnig weer...

Wel balen dat je band alweer lek is trouwens. Kon je dan wel doorrijden of liep hij pas leeg toen je stilstond? En gaat het burnen dan wel met een lekke band? (Zeker nog ff oppompen?) Hi, brand je wel gelijk het gat dicht....
 
Wou je dan na zondag nog zeggen dat ie nog
lang mee kon }) beetje mensen pesten die op een terasje lekker van een biertje probeerden te
genieten :P
 
ik kon door rijden tot werk...me collega attendeerde mij erop om 15:00 strak op zijn velgje stond...

dus ik snel anwb gebeld...en prop erin.
ze kennen me al bij de anwb enzo..hehehe :)

ach ik heb nog een setje rennsport liggen dus die gaan er nou op....

er is nadeel met de rennsport. op asfalt als de band warm is kan je niet burnouts maken...

als ik me koppeling los laat met toeren erop...dan grijpt die band in het asfalt...en komt mijn neusje van de grond...

alleen op van die keitjes of een gestraate straat gaat het goed....

dus daar moeten we ook de movie maar op maken.


Is over de vluchtstrook rijden als het regend veiliger dan de normale plaats?
Ik denk nl dat dat wel eens zou kunnen tegenvallen. Vluchtstrook wordt ook gebruikt door ambulance, bus, achterlijke automobilisten met haast en ga zo maar door. In de regen zien ze je misschien niet zo goed.
Nee, idd die auto's waar je tussendoor moet zien je dan ook niet zo goed, maar ws net zo goed als met zonnig weer...

Wel balen dat je band alweer lek is trouwens. Kon je dan wel doorrijden of liep hij pas leeg toen je stilstond? En gaat het burnen dan wel met een lekke band? (Zeker nog ff oppompen?) Hi, brand je wel gelijk het gat dicht....
 
nee dat niet... :)
maar een 2000km had ik nog wel gehaald hoor :)
dan was ie glad geweest... :)



Wou je dan na zondag nog zeggen dat ie nog
lang mee kon }) beetje mensen pesten die op een terasje lekker van een biertje probeerden te
genieten :P
 
Dat kan ook bij profiel hoor, dat uploaden. Mijn bestanden ofzo heet het.
Hoef je ons niet met MT's te vervelen ;)
 
Dat kan ook bij profiel hoor, dat uploaden. Mijn bestanden ofzo heet het.
Hoef je ons niet met MT's te vervelen ;)
Ohhhhhhhh ok bedankt. wist ik dus niet. Ennuh HJ niet zeiken he. Je hebt zelf ook op zo'n ding gereden. Ik had die foto trouwens ff nodig voor het forum....................waar jij ook vandaan komt. :) :P
 
ik kon door rijden tot werk...me collega attendeerde mij erop om 15:00 strak op zijn velgje stond...

dus ik snel anwb gebeld...en prop erin.
ze kennen me al bij de anwb enzo..hehehe :)

ach ik heb nog een setje rennsport liggen dus die gaan er nou op....

er is nadeel met de rennsport. op asfalt als de band warm is kan je niet burnouts maken...

als ik me koppeling los laat met toeren erop...dan grijpt die band in het asfalt...en komt mijn neusje van de grond...

alleen op van die keitjes of een gestraate straat gaat het goed....

dus daar moeten we ook de movie maar op maken.

Op woensdag 12 juni 2002 22:48 schreef Fastnappie het volgende:
ik geloof niet dat ik nog les nodig heb in burnen... ;)

Of toch wel... :)

Als je nou eerst je koppeling laat slippen zodat je al veel meer druk op je voorband krijg, dan zou het misschien beter gaan? En zorgen dat je niet schuin naar achter sta of zo.
 
Of toch wel... :)

Als je nou eerst je koppeling laat slippen zodat je al veel meer druk op je voorband krijg, dan zou het misschien beter gaan? En zorgen dat je niet schuin naar achter sta of zo.

Lijkt mij ook... rustig koppeling op laten komen, moet toch lukken lijkt me :?

Nou ja, als je maar foto/film materiaal neer gooit!
 
dit zegt genoeg geloof ik...
full


me bt010 heb ik ook opgerookt...me rubber zit nog steeds op me achterspatbord...

het ligt niet aan de koppeling, of druk op het voorwiel. de rennsport heeft als ie warm is zo schoftig veel grip dat het spinnen van die band gewoon HEEL moeilijk is.
Of toch wel... :)

Als je nou eerst je koppeling laat slippen zodat je al veel meer druk op je voorband krijg, dan zou het misschien beter gaan? En zorgen dat je niet schuin naar achter sta of zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan