En weer n nieuwe bike-lady

_Miek_

Die hard MF'er
30 okt 2004
293
0
Na 1 jaar motor-forum meelezen(met veel plezier)nu dan eindelijk geregistreerd
Ik ben Annemiek,41 jaar,ma van 2 kids en al 23jaar gek van motorrijden :]

Sta op de foto met mn huidige liefde,een fazer 600 :9
Ja,ik weet,foto is vaag,betere volgt nog
 
deze bedoel je he ?! :)
135282
 
full
Veel plezier hier op motor-forum! en veel veilige kilometers!
 
Laatst bewerkt:
hallo Welkom op dit station,grappig :) dat rode haar moet gelijk aan Bassie&Adriaan denken |(

:+
 
Hoi Piet7,

t is toch wel alleen mn haar dat je aan B+A doet denken :?
Steekt lekker af bij mn zwarte motor :P
 
ja,Twin,die foto bedoel ik
Krijg m niet scherper,nog tips??

Ik heb al n tijdje zitten kl..en maar krijg m niet beter :?
 
Hoi Piet7,

t is toch wel alleen mn haar dat je aan B+A doet denken :?
Steekt lekker af bij mn zwarte motor :P

Wat dacht jezelf,ik blijf niet lollig doen hoor want misschien hou je daar helegaar niet van :?
Yep zwart is een prachtige kleur ik heb 3 Yamaha's met die kleur staan en twee rode motoren voor het contrast :)
Want ik ga mijn blonde haren niet verven en de kapster ziet me ook nooit meer omdat ik liever bijna kaal *D rondloop/rij,scheelt weer 90euro per jaar das 900km motorplezier erbij :] :P
 
Na 1 jaar motor-forum meelezen(met veel plezier)nu dan eindelijk geregistreerd
Ik ben Annemiek,41 jaar,ma van 2 kids en al 23jaar gek van motorrijden :]

Sta op de foto met mn huidige liefde,een fazer 600 :9
Ja,ik weet,foto is vaag,betere volgt nog


Gezellig, welkom mooie liefde trouwens :}
 
Wat dacht jezelf,ik blijf niet lollig doen hoor want misschien hou je daar helegaar niet van :?
Yep zwart is een prachtige kleur ik heb 3 Yamaha's met die kleur staan en twee rode motoren voor het contrast :)
Want ik ga mijn blonde haren niet verven en de kapster ziet me ook nooit meer omdat ik liever bijna kaal *D rondloop/rij,scheelt weer 90euro per jaar das 900km motorplezier erbij :] :P

"maar" 5 motoren :? Dan heb je n flinke garage zeker?Mijn Fazer staat zielig buiten maar wel ondergedekt hoor.
Mijn kapper kost meer maar 1 motor kost weer minder :o
Btw:black is beautiful,mn vorige bike was ook zwart(Soes GSX 750F)
 
"maar" 5 motoren :? Dan heb je n flinke garage zeker?Mijn Fazer staat zielig buiten maar wel ondergedekt hoor.
Mijn kapper kost meer maar 1 motor kost weer minder :o
Btw:black is beautiful,mn vorige bike was ook zwart(Soes GSX 750F)

Nee het zijn er acht totaal en vraag me niet waar ik ze allemaal een plek gegeven heb want ik heb enkel een klein fietsschuurtje,gelukkig ben ik gezegend met motorrijdende bovenburen die knappe overhemden voor poetslappen naar beneden gooien om ze voor het oog mooi te houden na weer een regenbui :)
Heb 3 xs1100derds a 28euro/jaar verzekerd die zijn als oldtymer goedkoper dan een modern iets fiets ,ik wacht gewoon mijn tijd af tot ook de R1 oldtymer is geworden ben nu al bezeten van dat ding :o
Toeval?Ik heb iets met rood mijn laatste aangekochte motor is een rode gsx750ex :X
 
Laatst bewerkt:
Heb 3 xs1100derds a 28euro/jaar verzekerd die zijn als oldtymer goedkoper dan een modern iets fiets ,ik wacht gewoon mijn tijd af tot ook de R1 oldtymer is geworden ben nu al bezeten van dat ding :o
Toeval?Ik heb iets met rood mijn laatste aangekochte motor is een rode gsx750ex :X

de R1 als oldtimer?geduld heb je dus wel :o
en toeval bestaat niet Pietje;ik heb ook iets met rood :+
 
ik zag je foto staan bij de resize topic..
dus deze is nog duidelijker natuurlijk
full

meteen ff je naam erbij gedaan :)
 
bedankt "no name",jij bent ook pas nieuw toch?
volgens mij hebben we nog meer overeenkomsten:behalve 1 mooie motor,kids en een ex :)

Ja beetje nieuw nog, erg verslavend hoor dit motorforum, getipt door een erg goeie vriend maar dit had hij er niet bij verteld ;)
Ik heb drie meiden, 16,14 en 10 jaar en één ex ja, maar sinds kort drie maanden pas, ook nog twee honden en een pony voor m'n oudste.
Ben pas later aan m'n motorrijbewijs begonnen, januari 1999 gehaald, eigenlijk warm gemaakt door m'n buuf en ex, vond er in het begin niets aan, ging me allemaal veel te snel, maar heb toch de smaak te pakken gekregen en besmet met het virus, volgens mij kom je daar ook nooit meer vanaf :)

groetjes en wie weet tot ziens :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan