En ze staat daar maar te staan...

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
Rembrandtlaan, Voorburg. Ik kom er per jaar 500 keer langs, misschien wel 1000. Het gebeurt echt nooit dat ze weg is. Met ouwejaar ineens verdwenen. En een paar dagen verder in het nieuwe jaar weer ineens terug... terug in weer en wind... dag in, dag uit... Een hond zou je afmaken. ;(

Mijn zoon zei: Pap, ik ga es kijken, misschien wel kopen als project. zonder resultaat.

van wie zou ze zijn? Iemand van hier?

FZR Rembrandlaan.jpg
 
Briefje eraan hangen, dat je 'm wel wilt overnemen als ze er toch niets mee doen? ;)
 
Zo eentje (andere kleur) stond jaaaaaren in de voortuin bij een huis om de hoek van mij.... Het onkruid kroop langzaam omhoog.... Nooit durven aanbellen. En sinds 3 maanden is ie weg. Hrb trouwens nooit iemand in/uit het huis zien gaan..
 
Rembrandtlaan, Voorburg. Ik kom er per jaar 500 keer langs, misschien wel 1000. Het gebeurt echt nooit dat ze weg is. Met ouwejaar ineens verdwenen. En een paar dagen verder in het nieuwe jaar weer ineens terug... terug in weer en wind... dag in, dag uit... Een hond zou je afmaken. ;(

Mijn zoon zei: Pap, ik ga es kijken, misschien wel kopen als project. zonder resultaat.

van wie zou ze zijn? Iemand van hier?

De meeste mensen parkeren zo dicht mogelijk in de buurt van hun voordeur.

Als je een paar keer aan belt in de buurt ben je er zo achter van wie die Yam is.

Sneller als het hier vragen, gok ik zo :P
 
De meeste mensen parkeren zo dicht mogelijk in de buurt van hun voordeur.

Als je een paar keer aan belt in de buurt ben je er zo achter van wie die Yam is.

Sneller als het hier vragen, gok ik zo :P
Hier overheen gelezen: "Mijn zoon zei: Pap, ik ga es kijken, misschien wel kopen als project. zonder resultaat. " Ik heb het hem niet gevraagd maar denk dat hij dat toch wel ondernomen heeft, als zoon van mij
 
Vraag mij af hoe lang die daar nu nog zal blijven staan na dit topic. :')
Ben bang dat niemand anders d'r nog wil adopteren, en 2, 3 jaar onbewaakt dag en nacht buiten? Had ze al lang gestolen geweest. Daar doet dit topic nieks aan toevoegen. iets met een komma?
 
Met ouwejaar ineens verdwenen. En een paar dagen verder in het nieuwe jaar weer ineens terug...
Den Haag heeft -in elk geval bij ons- best een reputatie als het om de jaarwisseling gaat. Is het in Voorburg ook vrij ruig? Je zou bijna denken dat die motor daar misschien maar staat te staan, maar niet dusdanig beschadigd mag worden dat ie weggesleept wordt. Als je ook kijkt hoe ie in het parkeervak staat dan is het hele vak onbruikbaar voor een auto. Buurmannetje (m/v) pesten?
 
Den Haag heeft -in elk geval bij ons- best een reputatie als het om de jaarwisseling gaat. Is het in Voorburg ook vrij ruig? Je zou bijna denken dat die motor daar misschien maar staat te staan, maar niet dusdanig beschadigd mag worden dat ie weggesleept wordt. Als je ook kijkt hoe ie in het parkeervak staat dan is het hele vak onbruikbaar voor een auto. Buurmannetje (m/v) pesten?
Dat laatste lijkt me niet. Er is daar best plek met 2 plaatsen voor ieder huis en Voorburg is, zeker in deze wijk, rustig met nieuwjaar. Tuurlijk begrijp ik dat ze dan beter binnenstaat...
 
Briefje eraan hangen, dat je 'm wel wilt overnemen als ze er toch niets mee doen? ;)
Ha, weet wat je je op de hals haalt... :o :+

 
Ben bang dat niemand anders d'r nog wil adopteren, en 2, 3 jaar onbewaakt dag en nacht buiten? Had ze al lang gestolen geweest. Daar doet dit topic nieks aan toevoegen. iets met een komma?

Politie lokfiets?
 
Politie lokfiets?
Het is even geleden maar me zoon heeft gezien dat er mee gereden werd, toen had hij nog geen interesse... Het is gewoon een fiets van iemand die daar recht achter woont...
 
Ha, weet wat je je op de hals haalt... :o :+


Mooi verhaal, al heb ik 't niet helemaal gelezen.
Wel via rdw.nl dat deze motor afgelopen november nog van eigenaar is gewisseld.
 
Bel gewoon even aan bij nr17 of 19; zo dicht voor de deur weten zij wel van wie de Yam is..
 
Suïcidale bankovervaller die ‘m gaat gebruiken voor een ramkraak?
 
misschien een lokfiets, en hebben ze hem rond de jaarwisseling van een nieuwe accu/gps voorzien
 
Ik denk dat-ie explodeert als je binnen een meter in de buurt komt...

Laten we effe reëel blijven mannen
 
Ik ben er ook wel eens langs gereden dat die er niet stond....

Al scheld ik wel vaak op der als ik frietje ga halen bij rembrand cafetaria.... Had daar graag dan mijn auto neergezet... Nu moet ik de auto thuis brengen en op de trapfiets naar de cafetaria....

Maar, uhm, dus, er word dus wel op gereden.
 
@Rob RD

Heb je al een kentekencheck gedaan om te zien of dat ding nog verzekerd is en niet gestolen etc.?
 
Terug
Bovenaan Onderaan