en ZO hoort het (filmpje)

idd zo hoort het ook.
Maar volgens mij kan die gene die je waarschuwd daarvoor een bekeuring krijgen als ze dat zien.
Super dat hij ff seinde.

ik doe dat ook altijd als ik het zie

ik zag ze in de verte in de struiken duiken toen ze 2 motors aan zagen komen, en op het laatste moment te voorschijn springen, azzwipez

Vandaag ook nog ff duidelijk gemaakt dat ze in Dordrecht stonden te flitsen. Zal er wel vaag uit hebben gezien, iemand die lopend is en waarschuwd voor flitsers :)

:} voor de taxi!

Ik heb een tijdje terug nog lopen zwaaien dat er geflitst werd vanaf de fiets. De meeste hadden het nog door ook.

Maar ik vraag me af wat voor bekeuring je er voor kan krijgen. Voor seinen, oke, onnodig bla bla bla, maar als je met je platte hand gebaard door verticaal op en neer te gaan, kunnen ze je toch niks maken :?

Ik weet niet beter :)

Mis wel een flinke sprint nadat je ze voorbij was.

Grote klasse dat die taxe effe seint. Maar heel veel koekblikken seinen ook naar mij omdat als ik mijn dimlicht aan heb, er maar 1 lamp aanstaat, en die kloekblikken denken dan dat er 1 kapot is.

Pas nog met een groep motorrijders in Duitsland door een tegemoetkomende motorrijder gewaarschuwd met zulke gebaren: :} (maar dan met 1 hand)
Dan weet je hoe laat het is.....

Toch leuk als er nog mensen zijn die andere mensen helpen om hun portemonee een beetje gespijsd te houden ipv het allemaal aan vadertje staat te moeten afgeven...

Doe ik ook altijd, en in Duitsland is dit ook een populair sport... pas echter op, verboden in nederland onnodig je grootlicht te gebruiken, dus ook hiervoor kunnen ze weer een boetetje schrijven.. doe het dus pas na de agentjes :+

Doe ik ook altijd, en in Duitsland is dit ook een populair sport... pas echter op, verboden in nederland onnodig je grootlicht te gebruiken, dus ook hiervoor kunnen ze weer een boetetje schrijven.. doe het dus pas na de agentjes :+
Ja maarrr, Je zet je seint dan toch met je groot licht om gevaarlijksituaties te voorkomen ;)

enne iid hulde aan de taxichaufeur :}

Ik sein ook altijd naar alles wat lost en vast zit, en als de wouten wat te klagen hebben, zeg gewoon dat het kennisen zijn :)

Pas nog met een groep motorrijders in Duitsland door een tegemoetkomende motorrijder gewaarschuwd met zulke gebaren: :} (maar dan met 1 hand)
Dan weet je hoe laat het is.....

We zijn ook es een keer zo'n stel grapjurken in DLD tegengekomen die zo zaten te seinen op hun motor.. wij dus rustig aan doen, was net een van de betere bochtige stukken... uiteindelijk voor jan l*l aan de snelheid gehouden, geen politie gezien.. :(

We zijn ook es een keer zo'n stel grapjurken in DLD tegengekomen die zo zaten te seinen op hun motor.. wij dus rustig aan doen, was net een van de betere bochtige stukken... uiteindelijk voor jan l*l aan de snelheid gehouden, geen politie gezien.. :(

Dat wil niks zeggen! In Duitsland verstopt de politie zich vaak letterlijk in de struiken.
Ik ben laatst met mijn koekblik nog aangehouden omdat ik te snel ging (100 ipv 70), opeens sprong er een agent uit de struiken met zo'n spiegelei!
Bleek dat ze een laser op statief in de struiken hadden staan, gelukkig viel de boete mee, moest 30 euro afrekenen.

Terug
Bovenaan Onderaan