end season fighter BBQ

welke dag barbeque'en

  • zaterdag 23 september

    Stemmen: 3 75,0%
  • zondag 24 september

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

street-fighter

MF veteraan
31 mrt 2005
8.154
0
omgeving leiden.
ik wil bij mij thuis graag een barbeque organiseren voor het einde van het seizoen.

dit is dus PUUR voor fighter rijders. maar nu is het zo, om voor 20 eten te kopen is een btje te natuurlijk.

dus ik zat te denken, als we nou met ze alle het een en ander meenemen, kunnen we der wat gezellig's van maken. barbeque wil ik best voor zorgen (gaat zo lastig mee op de motor :P ).

ik denk dat als mensen dat leuk vinden dat we dit na het weekend van SOT moeten doen (niks moet natuurlijk ;) ) maar anders is het weer helemaal SCHIJT.

verder zal ik hier een lijstje gaan maken van wie er komt en wie wat meeneemt.

-street fighter (steven) BBQ. * ik zorg ook wel voor drinken.
-snoorder (sander), ?
-bobbl (bob), ?
-yozef58 (fred), misschien.
-martin, misschien
-Ron, misschien
-bjorn

hoop dat we toch wel een groote groep krijgen en dat we er een leuk dagje van maken, evt. kunnen we ook nog langs madracing, mits het een zaterdag word.

Voor de mods, DIT is voor de fighter rijders, en door de fighter rijders. hoop dat jullie het hier willen laten staan.

even stemmen welke dag :Y

Gr. steven
 
Laatst bewerkt:
Hey Steven, effen kijken hoe dat uitkomt met het werk van mijn vrouw, en het weer natuurlijk, want als ik kom kom ik met de YZF!
Ik neem aan dat je de stoep vol met fighters wilt hebben??

Grt Bob.
8-) 8-) 8-)
 
ummhhh.... denk het wel :P

tuurlijk, maar het gaat me er meer om dat we voor de jongens hier doen, neit dat half motorforum straks voor men deur staat waar niemand mekaar kent..

gr. steven
 
Steven.
Ik zou alleen op Zaterdag kunnen.
Lijkt me wel 'n leuk plan.
Beetje MAD-racing , beetje BBQ.

Maar wij gaan de Zondag daarop wadlopen dus het zou bijvoorbeeld zo zijn dat ik er op de dag(en de BBQ) ben maar mijn vriendin mij dan 's avonds in Schagen oppikt en wij naar Groningen rijden.
Kan ik mijn GSX-Rretje bij jou laten staan(laat ik de sleutels er wel inzitten voor Martin...) zodat ik hem dan Maandag op de terugweg weer oppik?
Pfoe , wat 'n verhaal zeg.
Later.
 
Steven.
Ik zou alleen op Zaterdag kunnen.
Lijkt me wel 'n leuk plan.
Beetje MAD-racing , beetje BBQ.

Maar wij gaan de Zondag daarop wadlopen dus het zou bijvoorbeeld zo zijn dat ik er op de dag(en de BBQ) ben maar mijn vriendin mij dan 's avonds in Schagen oppikt en wij naar Groningen rijden.
Kan ik mijn GSX-Rretje bij jou laten staan(laat ik de sleutels er wel inzitten voor Martin...) zodat ik hem dan Maandag op de terugweg weer oppik?
Pfoe , wat 'n verhaal zeg.
Later.

Wadlopen :?
kan dat niet met een (cross)motor.... :+
 
Steven.
Ik zou alleen op Zaterdag kunnen.
Lijkt me wel 'n leuk plan.
Beetje MAD-racing , beetje BBQ.

Maar wij gaan de Zondag daarop wadlopen dus het zou bijvoorbeeld zo zijn dat ik er op de dag(en de BBQ) ben maar mijn vriendin mij dan 's avonds in Schagen oppikt en wij naar Groningen rijden.
Kan ik mijn GSX-Rretje bij jou laten staan(laat ik de sleutels er wel inzitten voor Martin...) zodat ik hem dan Maandag op de terugweg weer oppik?
Pfoe , wat 'n verhaal zeg.
Later.

dat is prima hoor fred, gezellig dat je wil komen *O*

Nu hopen dat de rest ook komt :) :Y
 
heee Ron,

uhh, jmmr dat je niet met de bike komt, maar anyway, van mij mogen ze mee hoor. maar ik heb niet de achtertuin van bill clinton. dus heb helaas enigzins wel beperkingen ;(

maare, ik hoor het nog wel geod ?

Gr. Steven
 
Hey Steven

Mooi idee man,maar ik kan nog niks toezeggen,komt nogal een erg drukke tijd aan ,en zeker op zaterdag,dus als jij een vaste datum en tijd heb kijk ik nog wel even.
gr.Eric
 
heee Ron,

uhh, jmmr dat je niet met de bike komt, maar anyway, van mij mogen ze mee hoor. maar ik heb niet de achtertuin van bill clinton. dus heb helaas enigzins wel beperkingen ;(

maare, ik hoor het nog wel geod ?

Gr. Steven
Ik hoor net dat we niet kunnen helaas :N

Edit...hoor net ook weer dat het niet zeker is dus wordt vervolgd :Y


Gr Ron
 
Laatst bewerkt:
@ erik & Ron, hoop dat jullie komen.

even afwachten tot de meeste gereageerd hebben en gestemt, dan evne kijken wat het wrod :) .

gr. steven

STEMMEN DUS ! :Y
 
wie weet kom ik ook wel even langs.. ben momenteel alleen nogal druk :X .. moet ik nog even bekijken.. hoor je nog
 
Mooi, dan is die ook weer tevreden... Is het misschien niet wat om gewoon een pot te maken? Iedereen paar eurie's inleggen ofzo...
 
dat zou ook een idee wezen ja. bij mij op school hebben we een barbeque gemaakt, wel door een kneus afgelast, maar ach, hij deed het :P denk dat ik die ff ga lenen, was egt te groot dat ding _O-

umh, hoe zullen we dat doen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan