Endoscoop

yana

MF veteraan
8 mrt 2004
2.744
486
zuid-holland
Ik overweeg aanschaf van een endoscoop. Om te kunnen kijken naar de zuiger door het bougiegat ( van 1 cil 2 takt).
Geen professioneel spul maar iets rond de €150 nw. Iemand aanbevelingen en/of tips?
 
USB endoscoop camera van de ACtion , 8euro , 8mm, werkt idd ook.
Opname is van de bodem van een alu beker.
1383624


Heeft mij al een keer een bloksplitsing bespaard.
 
€ 4,09 | 2 m 1 m 5.5mm 7mm Endoscoop Camera Flexibele IP67 Waterdichte Inspectie Borescope Camera voor Android PC Notebook 6 LEDs Verstelbare

Is het niks, gooi je het weg
Is potverdrie exact hetzelfde, heb ik er weer veel te veel voor betaald :+
 
Hoe werkt zo'n camera voor aan de telefoon? Werkt dat met de camera van de telefoon en is het gewoon verlengstuk of is het echt een camera? (moeilijk voor te stellen voor die prijzen). Als het gewoon de telefoons eigen camera verlengd als het ware dan is de helderheid ook afhankelijk vd telefoon.
Aan de andere kant; zo'n endoscoop met apart beeldscherm, dan gaat dáár óók deel vd prijs in zitten natuurlijk wat ten koste gaat vd camera kwaliteit lijkt me
 
Hoe werkt zo'n camera voor aan de telefoon? Werkt dat met de camera van de telefoon en is het gewoon verlengstuk of is het echt een camera? (moeilijk voor te stellen voor die prijzen). Als het gewoon de telefoons eigen camera verlengd als het ware dan is de helderheid ook afhankelijk vd telefoon.
Aan de andere kant; zo'n endoscoop met apart beeldscherm, dan gaat dáár óók deel vd prijs in zitten natuurlijk wat ten koste gaat vd camera kwaliteit lijkt me
Je doet net zoals ik, ga naar de acton , geef 8 euro af en neem dat ding mee. Resultaat zie je dezelfde dag. En op de laptop heb ik zelfs breedbeeld 😜
 
heb er één op Ali gekocht,
werkt prima, met dimmend ledlampje,
alleen is de scherptediepte zo kort/ klein, dat je er "bovenop" moet zitten om eea te kunnen herkennen of te vinden.
wel weer met een lange kabel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan