Endurance 30 Mei

Bruut

Die hard MF'er
9 jan 2003
477
0
Eerbeek
Ben nog op zoek naar een paar rijders die met ons willen rijden in de endurance. Ik rijd met een maat van me allebij met een Aprilia RSV Mille (S2). Nog mensen op zoek naar een team ? Wellicht kunnen we iets afspreken voor de 30e. :}

Ik heb nog helemaal niet nagedacht over een team.
Zou het liefst een team samenstellen waarvan iedereen blijft rijden als het eventueel gaat regenen.

Ik hoor en zie teveel mensen die afhaken zodra het gaat regenen. Ik niet!

Dus als jullie een 3e S2'er in het team willen, en in de regen doorrijden, wil ik best bij jullie in het team.

Ik heb nog helemaal niet nagedacht over een team.
Zou het liefst een team samenstellen waarvan iedereen blijft rijden als het eventueel gaat regenen.

Ik hoor en zie teveel mensen die afhaken zodra het gaat regenen. Ik niet!

Dus als jullie een 3e S2'er in het team willen, en in de regen doorrijden, wil ik best bij jullie in het team.

Ja leuk man, ik rijd altijd (ook met regen) dus daar hoef je je niet druk over te maken. Das 3 man uit de S2,... :] Hoeveel moeten we er hebben ? Ik dacht 4. Ik denk dat wij er zaterdag (avond) al zijn, ff bier drinken en stoere praat verkopen. We houden wel even contact, ik zal je een mailtje sturen vanavond.

Groet "BRUUT"
B|

Ga maar uit van 4 deelnemers per team. Hopelijk dit weekeinde bevestiging; ook met GP-circuit?

Ik hoop toch wel op het GP circuit,.. Heb nu zoveel filmpjes gezien, en stoere verhalen over rondetijden gehoord, dat ik zelf nu ook wel eens zin heb om op de grote baan te rijden. 9~

Ja is best,maar weet nog niet zeker of ik zaterdag er al ben ivm een kleine.
Dat gecup komt mijn neus uit,ik word als ik ff niet lekker in mijn vel zit,aan alle kanten voorbij geknald.
Ik moet zo al naar Eemshaven,maar of het wat wordt?
Lijkt me leuk weer eens een zaccie te pakken en met Ria en Mischa te zwammen,alleen Huub zal wel gaan brommen.
We houden wel kontakt,ik ben met Ferry en nog iemand van de S3,dus er is nog plaats voor een 4e!?

Dat gecup komt mijn neus uit,ik word als ik ff niet lekker in mijn vel zit,aan alle kanten voorbij geknald.
Lijkt me leuk weer eens een zaccie te pakken en met Ria en Mischa te zwammen,alleen Huub zal wel gaan brommen.
We houden wel kontakt,ik ben met Ferry en nog iemand van de S3,dus er is nog plaats voor een 4e!?
die iemand was ik toch ?
maatje van me Poison wil ook meedoen en rijdt in de S1 , mooi uitgebalanceerd team toch !.
if it rains than no go !

Goede taktiek...de concurentie lam voederen })

Lust er zelf ook wel 1 (of2) :+ Maar niet teveel moet volgende dag wel een beetje scherp zijn. En eerlijk gezegd slaap ik altijd kut in een tentje, en dan helpt een beetje bier wel om in slaap te komen ;)

Ik ben er met een vriend van me, rijd ook S2, moeten we ff kijken hoe we dat gaan doen. Maar dat is niet zo spannend. Zie je,..

Het wordt dus een 4 uursrace op het GP circuit :}

Het team :
[*]Noki
[*]Acer1000
[*]HansGSX-R
[*]????

Nu de naam nog... wie is er creatief ? En we hebben nog een plekje vrij in het team. Is er nog iemand die wanhopig (of minder) op zoek is naar een plekje in een winningteam ?

Mwuaaaaa valt wel mee toch :? Alleen FF kan een beetje sturen de rest kan net aan opschakelen :+

Sorry teammaatjes ;)
tja jongens aan de ego's zal het zeker niet liggen :X
maar uhhhh wat voor team naam zullen we nemen ?
heb nog een pitbord van verleden jaar met ATZracing erop .

UITNODIGING

Om deel te nemen aan de 1e PINKSTERDAG ENDURANCE race op zondag 30 mei 2004

4 uursrace met 12 stints (11 wissels), minimum 15 min - max 25 min p.stint.
Op het Grote (GP) circuit van het Circuit Park Zandvoort*

Teams van 4 rijders, iedereen kan met eigen motor rijden. Uitsluitend voor DNRT geregistreerde rijders.
De Endurance race moet een jaarlijks terugkerend evenement worden. Vroeg of laat zal het moeilijk zijn om er een plaatsje in te krijgen. Dat zou dit jaar al kunnen zijn, maar dat is niet waarschijnlijk. Het maximum aantal teams is 45, ofwel in totaal maximaal 180 deelnemers.

De teams kunnen worden samengesteld uit deelnemers uit alle ZAC klassen. Wie met 4 rijders uit de S3 klasse meedoet wordt lager gewaardeerd. Geef je teamsamenstelling zsm op aan Ria. (niet verplicht, wel prettig voor de organisatie).
Wie geen team heeft kan mailen naar de site. Geef naam en telefoonnummer en webadres op en dat je alleen met de beste wil rijden of juist niet of dat het je niet uit maakt. Via die weg kunnen zich ook snel teams vormen. Resterende teams worden gevormd uit de mensen die zondag bijtijds komen (met een klein risiko dat het maximum reeds is bereikt).

Endurance racen is heel anders dan sprintracen, heeft zijn eigen sfeer en een heel sterke teamgeest. Teamstrategie is bij endurance ook ineens belangrijk en een extra mannetje is daarbij handig. Het is ook zaak om goed te communiceren met de rijder op de baan. Dat kan van rode zakdoek tot complete radio/intercom installaties. De rode zakdoek werkt altijd.
Pitborden werken nog beter. Deze race mag je niet laten lopen.

In de pitsstraat wordt 20 km/u gereden. Bij code 60 (paarse vlag) 60 km/u. Aan rijders die een motor zonder snelheidsmeter hebben wordt geadviseerd een streepje te zetten bij het toerental waarbij je 20 en 60 rijdt. (Beschikbaar bij Ria en Mischa).

Alle teams staan in de pitsstraat. Gereedschap mee en klapstoeltjes, maar geen grote tenten.
De ruimte is beperkt. Serviceauto's en trailers blijven op de Tribune Paddock, zoals bij de Paasrace. In de pits is wel stroom voor koffiemachines etc.

Het inschrijfgeld bedraagt € 125.-. (denk aan de vijfjes) De trainingen zijn zonder transponder, deze wordt in de pauze uitgereikt aan het team. Vaste transponders thuis laten.

Nog even iets over de data:

Zolder komt definitief te vervallen
Hiervoor komt in de plaats zondag 27 juni 2004 in Zandvoort
Donderdag 16 september Assen wordt zaterdag 18 september in Assen

Als klein geheugensteuntje krijgen jullie bij de inschrijving een kopie van de vlagsignalen.

Veel plezier bij de voorbereiding en tot 1e Pinksterdag.

Ria

tja jongens aan de ego's zal het zeker niet liggen :X
maar uhhhh wat voor team naam zullen we nemen ?
heb nog een pitbord van verleden jaar met ATZracing erop .
De motorblaffers :?

Eddy: wil jij onze namen aan Ria doorgeven :?
[*] Eddy Broker
[*] Poison = Marc ...... :?
[*] Marsel Neerhout
[*] Ferry van Rijn

Dat pitboard zal heel handig zijn :)
Volgens mij is Marsel een goede starter..........

Zoek nog 1 man, hebben nu drie rijders:

BHRacing (S3)
Bruut (S2
Brul (S2)
...

Wie biedt zich aan,...

Over goede starters gesproken, Brul krijgt vleugels als het licht uit gaat *D Zeker weten datie als eerste de Tarzan induikt !!

B|

Terug
Bovenaan Onderaan