Endurance team gezocht

Franky B

Rookie
15 aug 2004
17
0
Noordwijk
Ik ben op zoek naar mede rijders , totaal min. 3 die mee willen doen in de endurance race op 7 aug a.s. op assen georganiseerd door de crt (cup)
Ik rij al een aantal seizoenen mee in de middenmoot en rij op het nieuwe assen
2.04 min.
Als er andere rijders zijn die denken dat wil ik ook wel contact mij dan.
Het inschrijven moet je uiteraard zelf doen .
Als er teams zijn met ongeveer de zelfde rondetijden die zelf ook nog op zoek zijn
naar een 3e of 4e rijder dan kunnen die mij ook contacten.
Ik heb mij dus al ingeschreven en mijn spullen zijn dik in orde ,ik rij op een gsx-r 600 (2000) met rij nr 34.
A.s zaterdag rij ik ook in de cup en zit ik in pitbox nr 17.
Ik hoor het graag van iemand.
M vr gr Frank Banga Noordwijk
 
Neem eens contact op met Oliver Leering. Hij heeft een team van drie personen en zoekt nog een vierde coureur. Op z'n website www.leeracing.nl staat z'n e-mailadres wel.

Weet niet of hij ook op MF zit, anders kan hij zelf misschien reageren. Mocht je z'n adres niet kunnen vinden, kun je mij wel even mailen. Ga z'n adres hier even niet plaatsen ;)
 
Ik ben op zoek naar mede rijders , totaal min. 3 die mee willen doen in de endurance race op 7 aug a.s. op assen georganiseerd door de crt (cup)
Ik rij al een aantal seizoenen mee in de middenmoot en rij op het nieuwe assen
2.04 min.
Als er andere rijders zijn die denken dat wil ik ook wel contact mij dan.
Het inschrijven moet je uiteraard zelf doen .
Als er teams zijn met ongeveer de zelfde rondetijden die zelf ook nog op zoek zijn
naar een 3e of 4e rijder dan kunnen die mij ook contacten.
Ik heb mij dus al ingeschreven en mijn spullen zijn dik in orde ,ik rij op een gsx-r 600 (2000) met rij nr 34.
A.s zaterdag rij ik ook in de cup en zit ik in pitbox nr 17.
Ik hoor het graag van iemand.
M vr gr Frank Banga Noordwijk

Dan kunnen wij misschien zaterdag verder praten ik zit in pitbox 19 met een maat van me. Opdit moment wacht ik op een mailtje van Sebo of staat hij al geschreven. :W
 
Dan kunnen wij misschien zaterdag verder praten ik zit in pitbox 19 met een maat van me. Opdit moment wacht ik op een mailtje van Sebo of staat hij al geschreven. :W
Sebo rijdt al in een team (vliegende panters) ;)
 
Ik ben op zoek naar mede rijders , totaal min. 3 die mee willen doen in de endurance race op 7 aug a.s. op assen georganiseerd door de crt (cup)
Ik rij al een aantal seizoenen mee in de middenmoot en rij op het nieuwe assen
2.04 min.
Als er andere rijders zijn die denken dat wil ik ook wel contact mij dan.
Het inschrijven moet je uiteraard zelf doen .
Als er teams zijn met ongeveer de zelfde rondetijden die zelf ook nog op zoek zijn
naar een 3e of 4e rijder dan kunnen die mij ook contacten.
Ik heb mij dus al ingeschreven en mijn spullen zijn dik in orde ,ik rij op een gsx-r 600 (2000) met rij nr 34.
A.s zaterdag rij ik ook in de cup en zit ik in pitbox nr 17.
Ik hoor het graag van iemand.
M vr gr Frank Banga Noordwijk



Hoi Frank
Ik zoek nog een rijder voor het RG Tuning racingteam voor de 500 km van Assen.
Er is bij mij een rijder uitgevallen met een stukkende motor die nie meer gemaakt kan worden.
Als je interesse hebt neem dan ff spoedig contact met mij op.
RG Tuning Almere
036-5452599
 
Hoi Frank
Ik zoek nog een rijder voor het RG Tuning racingteam voor de 500 km van Assen.
Er is bij mij een rijder uitgevallen met een stukkende motor die nie meer gemaakt kan worden.
Als je interesse hebt neem dan ff spoedig contact met mij op.
RG Tuning Almere
036-5452599
Dit was in 2006 heh :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan