enduro Dordogne Frankrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
9 sep 2009
7
0
Piegut-Pluviers
Hierbij wil me graag voorstellen. Ik ben Danielle van Malsen, getrouwd met Roel en heb 2 kinderen (11 jaar en 10 maanden) Wij wonen in al 7 jaar het prachtige Dordogne in Frankrijk. Hier is het prachtig rijden met de motor, zeg maar schitterend. Nu zijn wij 2 jaar geleden verhuisd (wel in hetzelfde dorp) maar dan nu midden in de bossen. We hebben een prachtig huis en 3 hectare grond. Daar moesten we wat mee doen vonden wij. Daarom zijn wij nu bezig om een (kleinschalige) camping te beginnen. We hopen volgend seizoen te kunnen beginnen. Omdat hier ook geweldige routes zijn door de bossen vonden we dat we hier ook iets mee moesten doen. Daarom willen we gaan beginnen met het organiseren van offroad/ enduro ritten met gids door de bossen. Maar natuurlijk zijn ook de wegmotoren zeer welkom.
Wil je wat meer van ons weten mail me dan of kijk op de website: http://www.endandesitenaam.extensie
Vele motorgroeten Danielle
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zijn die off-roadritten ook met grote allroads als een GS te doen?
of alleen met echte ofroadies?
 
Hoi Oemoemenoe,
Nee ik ben bang dat de routes door de bossen niet te doen zijn met een allroad motor. Beter is het om dan alleen routes te nemen op de verharde weg. Ik moet zeggen, ook schitterend hoor.
Gr Danielle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan