Ik heb mijn zinnen gezet op een crosser, bij voorkeur een oudere KTM.
Sticky Topic ''Hoe kies ik mijn eerste crosser/off-road/all-road?'' heb ik uiteraard gelezen.
Ik zit alleen met het volgende, ik ben 1.65...
nu heb ik al link kits gevonden waarmee je tot 3 cm kan zakken, in combinatie met de poten iets doorsteken, maar ik twijfel of dit voldoende is.
Het idee is om er mee op de weg te rijden voor 90%.
5 km woon werk af en toe en in de zomer naar de club, ongeveer 20 km verderop.
Puur voor de fun, misschien eens een bospaadje ofzo.
Bij mijn vorige motoren (VTR1000, R1) moest ik ook schuin zitten, en dan kon ik met de tenen van 1 voet bij de grond, ging prima.
nu staat er een KTM lc4 400 te koop voor een redelijk bedrag, maar die schijnen wat zeldzamer te zijn,
hoe zit het met onderdelen, en is het niet beter om een 620/640 te nemen?
Zijn er hier nog meer verticaal benadeelde mensen met crossers?
Sticky Topic ''Hoe kies ik mijn eerste crosser/off-road/all-road?'' heb ik uiteraard gelezen.
Ik zit alleen met het volgende, ik ben 1.65...
nu heb ik al link kits gevonden waarmee je tot 3 cm kan zakken, in combinatie met de poten iets doorsteken, maar ik twijfel of dit voldoende is.
Het idee is om er mee op de weg te rijden voor 90%.
5 km woon werk af en toe en in de zomer naar de club, ongeveer 20 km verderop.
Puur voor de fun, misschien eens een bospaadje ofzo.
Bij mijn vorige motoren (VTR1000, R1) moest ik ook schuin zitten, en dan kon ik met de tenen van 1 voet bij de grond, ging prima.
nu staat er een KTM lc4 400 te koop voor een redelijk bedrag, maar die schijnen wat zeldzamer te zijn,
hoe zit het met onderdelen, en is het niet beter om een 620/640 te nemen?
Zijn er hier nog meer verticaal benadeelde mensen met crossers?