Enduro helm met zonnevizier verkrijgbaar?

Airoh S4 kun je ook getinte vizieren voor krijgen. Helm kost 150, vizier 35 euro.


Ja, dát kun je bij heel veel enduro helmen wel. Maar een geïntegreerd zonnevizier heeft alleen deze, voor zover ik weet.
 
Ik woon vlakbij Groningen, voor dat geld mogen ze me oude pinlock er bij in flansen en dan neem ik 'm gelijk mee. Boter bie de vizze zeggen we hier.
 
Ik woon vlakbij Groningen, voor dat geld mogen ze me oude pinlock er bij in flansen en dan neem ik 'm gelijk mee. Boter bie de vizze zeggen we hier.

Aha, vandaar die vizzemarkt.... :+

Nou ja, het is voor mij een uurtje naar Groningen, en ik kom er ook wel eens. 6 april ook weer geloof ik. Dus dan kan ik er ook wel ff langs.
 
Laatst bewerkt:
Shoei Hornet DS, mijn 2e al (eerste lag na een maand op de keien met mijn hoofd erin). Donker viziertje erin, pinlock, klaar. Bril past er ook in.

Rijd er al in totaal 40K Km mee, veel snelweg, en maakt niet heel veel meer herrie als een normale helm. Tevens rijd ik 90% van de tijd met het vizier open en een zonnebril erin, dus een beetje windherrie heb je toch wel, maar daar zijn oordoppen voor.

Enige wat effe wennen is, is rijden met windkracht 6 en hoger op de snelweg, dan moet je oppassen met omkijken, want dan 'helpt' de klep een beetje.
 
HJC IS-multi ?

Alt_HJC_IS-Multi_Off_Road_Sun_Visor.jpg
 
Ik heb een caberg tourmax. Niet echt een zonnevizier (helpt voor geen meter) maar wel het idee. Daarnaast nog een systeemhelm ook.

522a0789130888738ecc4fbb1ae02bd3.jpg


En dat voor maar 200 euro :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan