(Enduro) helm

ik wil zoiets voelen ruiken en passen,niet via een koerier die hem alle kanten op laat slingeren,en dat ik hem weer moet terugsturen omdat de maat niet goed is of de klep is afgebroken..


net hetzelfde hier :) & zeker omdat het mijn eerste helm gaat zijn & ik dus geen referentie heb qua maat enzo
 
net hetzelfde hier :) & zeker omdat het mijn eerste helm gaat zijn & ik dus geen referentie heb qua maat enzo
Heb een intregaal helm die is L en een crosshelm die is XL en ze zitten alle 2 goed,dus dan wil ik het zekere voor het onzekere!
 
Net ff een helm gescoord in Willebroek (B),wilde al langer een crosshelm met vizier ipv die rode randen van die bril op me gezicht,erg mooie en fijne helm voor dat geld,die Toko was ook best de moeite waard,ze hadden veel dingen van heel veel merken,mocht je in de buurt zijn dan..

 
Laatst bewerkt:
Wist niet dat je zo'n mietje was zeg! :o haha
Dan weet je het nu!...elke keer kom ik als een lobster onder die bril en die helm uit,voor crossen&wedstrijden word het een ander verhaal,maar voor weggebruik is dit een vele fijnere helm... :Y
 
Boeien, je hoeft toch een modewedstrijd te lopen ? ;)

Daarentegen als je aan het rijden bent, moet je toch enigzins posen, en dan is een bril meer poserwaardig imho *D O-)
 
Boeien, je hoeft toch een modewedstrijd te lopen ? ;)

Daarentegen als je aan het rijden bent, moet je toch enigzins posen, en dan is een bril meer poserwaardig imho *D O-)
Vind deze helm er blitzer uitzien dan een crosshelm met bril hoor :Y ,maar dat is persoonlijk!,deze helm kan je op 3 manieren dragen,dus jou style kan je er ook nog van maken hoor :P ..

@vrx
en een foto met mijn kutkop erin ga ik niet maken,ga hem gewoon ff passen,je woont notabene in België,weet zeker dat je hem fijn vind,erg goede kwaliteit..
 
Heb vandaag deze er bij besteld.


2007-ventilo-matzwart.jpg

Zat nog te twijfelen tussen wit en zwart.

Niet te duur, en mooi voor de zomermaanden op de baan.
Ik heb er een hekel aan als je een kletsnatte helm weer op moet zetten... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ook een strak helmpje,vind dat matte zowieso erg mooi...

Ja, ik ook.. Die van jou heb ik ook aan zitten denken, met vizier.
Heb hem nog in de handen gehad.
Mooi helmpje inderdaad, en zat met passen inderdaad fijn.
Maar ik blijf trouw aan mijn brillen en roll-off. ;)

Dit is de witte versie (die heb ik gepast, en zat lekker)

2007-ventilo-matwit.jpg


Vink de zwarte toch mooier... :9
 
Ja, ik ook.. Die van jou heb ik ook aan zitten denken, met vizier.
Heb hem nog in de handen gehad.
Mooi helmpje inderdaad, en zat met passen inderdaad fijn.
Maar ik blijf trouw aan mijn brillen en roll-off. ;)

Dit is de witte versie (die heb ik gepast, en zat lekker)

[afbeelding]

Vink de zwarte toch mooier... :9
idd die zwarte is mooier,en voor de cross heb ik ook nog een apparte bril met helm,maar voor straatgebruik vond ik dit een fijne oplossing,die bril slaat telkens aan bij het stoplicht,ondanks de antifog :z
 
Daarom zat ik ook in dubio of ik er 1 met vizier zou nemen.
Ten eerste het beslaan van de bril(heb ik ook), en ten tweede iets comfort.
Klep dicht, klaar..

Maar goed, rijden op een 500 is altijd comfortloos, dus is weer gewoon cross helm geworden..:)
En zit altijd wel te baggeren, dus bril is noodzaak... :+

Maar voor op de weg, lekker spelen/toeren, is jou helm de beste oplossing... :Y

Zit je nog wel met de klep/spoiler..
Daar baal ik soms wel van.. Kijk je om je heen, en wordt je weer gekeeld door de sluiting... _O-
 
Voor het beslaan van brillen zijn apparte endurobrillen te koop,die hebben of gaatjes of sleufjes boven in.....Heb die zelf ook gehad en beviel goed,vooral met vochtige dagen.
 
Voor het beslaan van brillen zijn apparte endurobrillen te koop,die hebben of gaatjes of sleufjes boven in.....Heb die zelf ook gehad en beviel goed,vooral met vochtige dagen.

Die heb ik, en beslaan nog.... :(

Mijn zweet condenseert in de bril...
Kunnen nog zoveel gaatjes en sleuven in zitten, helpt niet.... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Mijn enduro helm sinds gister.. :]

Is ook te gebruiken zonder vizier, evt ook zonder klep.
Helm is van BMW. Dus niet voor de KTM rijders ;)


full
 
Laatst bewerkt:
Net ff een helm gescoord in Willebroek (B),wilde al langer een crosshelm met vizier ipv die rode randen van die bril op me gezicht,erg mooie en fijne helm voor dat geld,die Toko was ook best de moeite waard,ze hadden veel dingen van heel veel merken,mocht je in de buurt zijn dan..

[~[url="http://img251.imageshack.us/img251/2005/pict0007bq4.jpg"]afbeelding~][/URL]

Hee Galie, Willebroek in Belgie begrijp ik maar heb je misschien een add. Ik kon dit op de web-side niet zo gauw vinden.

gr, Look.
 
het is alleen jammer dat tegenwoordig bijna iedereen met zo'n mat zwarte helm rijd (of met een mat zwarte ondergrond) daardoor is het ook niet echt orgineel meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan