(Enduro) helm

Zo, keb de mijne binnen.. :)

full


Zaterdag op Nunspeet maar eens smerig maken.. :P

 
Heeft er nog iemand ervaringen en foto's van de Airoh S4 en de Marushin X-Moto te melden? Ik zit nu ook te twijfelen tussen deze 2.
 
Ik heb de S4 en die bevalt goed })
Je hebt natuurlijk wel wat (wervel) wind bij de klep dat wat geluid maakt maar met oordopjes heb je hier geen last van.
Je hebt met die klep niet echt last van de wind omdat er gaten inzitten.
Maar heb hem nog niet zoveel opgehad , hij is netjes afgewerkt ik vond de Marushin een stuk grover .

Je kan de klep of het vizier erafhalen (krijgt er een ombouw setje bij)
:Y Hij is 158,50 bij Jos Smit in Haarlem.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de S4 en die bevalt goed })
Je hebt natuurlijk wel wat (wervel) wind bij de klep dat wat geluid maakt maar met oordopjes heb je hier geen last van.
Je hebt met die klep niet echt last van de wind omdat er gaten inzitten.
Maar heb hem nog niet zoveel opgehad , hij is netjes afgewerkt ik vond de Marushin een stuk grover .

Je kan de klep of het vizier erafhalen (krijgt er een ombouw setje bij)
:Y Hij is 158,50 bij Jos Smit in Haarlem.

Ik ben ook voor de S4 gegaan. Mooie helm :)

airohs4kv4.jpg
 
Heb ook een S4 met een skibril van de aldi (ter vervanging van mn ouwe Scott) die deze week erg goedkoop werd aangeboden.
Mooi brilletje voor weinig geld.

Hè Oma?
 
Laatst bewerkt:
oud topic... ^^

& kben nog altijd geen helm gaan kopen :D maar die S4 hierboven ziet er echt wel heel mooi uit.

Hoe is de pasvorm, lawaai, en dergelijke?
 
oud topic... ^^

& kben nog altijd geen helm gaan kopen :D maar die S4 hierboven ziet er echt wel heel mooi uit.

Hoe is de pasvorm, lawaai, en dergelijke?

Mij bevalt ie uitstekend, zit lekker. Lawaai valt me mee, alleen op de snelweg krijg je soms wel een soort fluitje bij de klep. Het windvangen van de klep bij hogere snelheid valt me ook alles mee. Verder heb ik veel meer zicht bij deze helm in vergelijking met mijn vorige gewone integraalhelm. (vooral opzij)
 
Maandag eens ff kijken voor een Arai motard helm, heb toendertijd die Airoh een maatje te groot gekocht en dat is best irritant kan ik jullie melden.
 
Maandag eens ff kijken voor een Arai motard helm, heb toendertijd die Airoh een maatje te groot gekocht en dat is best irritant kan ik jullie melden.

Dat is het mooie van Arai dat ze 'm op maat kunnen maken, kin stukken of hoofd, ook pasgarantie :) en natuurlijk gratis kin stukken vullen na verloop van tijd. Het laatste weet ik niet of dat een service van Arai is of van Termaat waar ik de mijne gekocht heb.
 
Hey mensen,

ik denk er ook serieus over na om een Airoh S4 te gaan kopen voor op mn supermotard. Ik doe ook aan motocross, zit deze airoh ook een beetje lekker met een crossbril? En sluit de crossbril ook goed op de helm aan zoals bij een normale crosshelm?

Greetz Mike
 
Terug
Bovenaan Onderaan