enduro in Marokko, Polen of Portugal

varkensmannetje

MF veteraan
10 okt 2008
1.027
0
Marseille - France
Wie kent er een organisatie die enduro reizen organiseerd naar Marokko, Polen of Portugal.
We zijn op zoek naar een organisatie die de motoren ter beschikking stelt in het land van bestemming. We willen een meerdaagse tour door één van deze landen maken.
 
Ja, inderdaad Google zelf eerst eens joh, er zijn bakken met sites..

Ben zelf fan van torotrail (www.torotrail.co.uk) Lyndon en Jon zijn niet wijs in een positieve zin.. :)
 
Algarve Offroad is een absolute aanrader. Ik ben er twee keer geweest, goede gids, goede routes en prima motoren.
 
Ja, inderdaad Google zelf eerst eens joh, er zijn bakken met sites..

Ben zelf fan van torotrail (www.torotrail.co.uk) Lyndon en Jon zijn niet wijs in een positieve zin.. :)
Ik vond ze erg duur vergeleken met Algarve Offroad.
 
Ik vond ze erg duur vergeleken met Algarve Offroad.
Prijzen liggen niet zo gek ver uit elkaar, maar dan rij je bij Algarve inderdaad wel op flink dikkere brommers. (voor mijn skills een beetje overkill, maar toch..)

Nu ik zo weer aan het kijken ben.. Misschien van de winter nog eens een keertje ergens heen... O-)
 
Laatst bewerkt:
Laat je niet verleiden om een te zware motor te huren....zeker niet als je een niet erg ervaren offroad rijder bent. Gaat tenkoste van je plezier.
Ik heb op veel offroads gereisd en kom steeds tot dezelfde conclusie:

HOE LICHTER HOE BETER!

250 cc off roads geven me meestal het meeste plezier, en de risico's liggen wat lager.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de Marokko reis met MotorTrails gedaan, erg goed en professioneel! Die reis is mooi opgebouwd en je krijgt daar waar nodig (en voor wie nodig) les in offroad rijden.
Plezier staat altijd voorop!
Jij hebt toch banden met MotorTrails?
 
Beetje levend houden, dit topic, want ook voor mij erg interessant :D

Ik wil met een stel maten deze zomer ook een weekje gaan crossen. Als voorbereiding zullen er een aantal een Offroad VRO doen (waaronder ondergetekende) (toevallig iemand nog een gouden tip wat dit betreft? liefst Brabant?) en ik zat inderdaad ook aan Algarve-Offroad te denken. Zie trouwens wel dat de motortrials prijzen incl vlucht zijn en daarmee wel wat iets aantrekkelijker liggen.

Hoe meer ervaringen die gedeeld worden, hoe beter, waarvoor alvast hartelijk dank!
 
Hi,

Ik organiseer enduro vakanties in Polen. Mijn vader woont in Polen en ik kom daar zo elke schoolvakantie. Mijn broer en ik gidsen. We spreken vloeiend pools en natuurlijk vloeiend nederlands.

Ik hoop je hiermee te kunnen helpen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan