Enduro maatjes gezocht regio Veldhoven / Eindhoven

Lewazoo

Rookie
2 mei 2016
2
0
Veldhoven
Hoi,

Ik ben Olivier en ik zoek enduro maatjes die net als ik door de bossen rond Veldhoven / Eindhoven willen rijden. Ik rijd nu op een KTM 530.
Wat ik zoek in enduro is:

- Plezierig rijden, dus niet constant scheuren, maar waar het kan even lekker gas geven.
- Respect voor anderen in de bossen om de al niet geweldige reputatie van enduro rijders enigszins te behoeden.
- Ritten van enkele uren tot een hele dag (doe ik nu soms), maar een paar dagen achter elkaar lijkt me ook leuk als het lukt om iets te organiseren.
- Rijden wanneer het kan, geen verplichtingen, maar nu met de lange dagen is het wel ideaal om vaker tijd te vinden.

Het blijkt dat enigszins overeenkomstige leeftijden en opleidingsniveaus ook helpen om een homogeen groep bij elkaar te brengen.
Ook als je nog in de denial phase van je (aankomende) mid-life crisis bent, ben je toch welkom hoor. ;)

Vind je dit goede uitgangspunten, laat dan van je horen.

Groeten,

Olivier
 
Hoi Olivier,

klinkt erg leuk, alleen zit ik in regio gelderland.
ik heb ook begrepen dat ze in belgie erg streng zijn, heb je daar al iets van gemerkt of blijf je daar weg?

er word ook een rit door heel frankrijk georganiseerd, klinkt alsof dat iets voor jou is.
kan het niet vinden, leek me zelf erg gaaf (ooit)

ook leuk : Home
 
Hoi LePensZeur,
Die site ken ik. Het concept lijkt inderdaad gaaf. Er zijn veel sites die zoiets bieden. Ik zal het zeker proberen.
Belgie heb ik nog niet geprobeerd (wel met de MTB en daar is het erg gaaf).
Voorlopig zoek ik mensen om met enige regelmaat mee te gaan toeren, in de buurt of in een grotere omgeving. Vreemd genoeg zijn er vrijwel geen sites om dit te kunnen regelen terwijl ik weet van de lokale KTM dealer dat de vraag vaak gesteld wordt.
Gr.
Olivier
 
Terug
Bovenaan Onderaan