Enduro plekken

-XX-

MF veteraan
24 okt 2006
19.981
34
New York
Goedenavond!

Kent iemand goede plekken in Nederland om enduro te rijden? De Kuil is helaas gesloten....maar er zullen vast wel meer zandputten of paden zijn waar er gedoogd (of illegaal) enduro gereden kan worden?

Alvast bedankt!
😘
 
Illegaal? Gedoogd?
Niet doen, daarmee verpest je het voor alle andere rijders die zich wel aan de regels houden.
Het is ook niet nodig, je kunt gewoon legaal offroad rijden. Zoek maar eens op TET.
En enduro ritten zijn er ook genoeg, daar moet je uiteraard wel voor betalen maar dan rij je een legale uitgezette rit.
 
Zandpaden zat buiten de Randstad, maar het wordt al snel saai met een enduro. Kun je beter naar een crossbaan gaan, die zijn nog wel open geloof ik.
 
Moeilijk hoor. Er waren hier best wel wat van die crossterreintjes maar die zijn allemaal de laatste maanden gesloten. Van wat ik begrepen vanwege overlast door crossmotoren, die kwamen massaal op dat soort plekken rijden omdat de officiele crossbanen gesloten waren.
Offroadritjes zijn idd bijna allemaal gecancelled al schijnt Eindhoven door te gaan. Maar dan nog, het zijn er maar een paar per jaar.
Jammer dat de KNMV zich (naar mijn idee) in het geheel helemaal niet inspant voor recreatief offroad maar dat is wellicht een andere discussie.
 
De enduro wedstrijden gaan voor een groot deel allemaal door. Aangezien er gevraagd wordt om enduro te rijden kan je je hier gewoon inschrijven en meedoen.

Offroad rijden (zonder wedstrijd element) is helaas wat moeilijker dit jaar. We hebben het helaas maar te accepteren zodat we het in de toekomst nog kunnen blijven doen. Als we nu allemaal maar rond gaan rijden overal wordt het volgend jaar voor de verenigingen een stuk moeilijker om gemeentes en landeigenaren over te halen medewerking te verlenen.
 
Veel offroad ritten zijn inderdaad afgelast. Veel van ons groepje hebben een trainings licentie gehaald en zijn op crossbanen gaan rijden.
In de buurt van jou zitten alleen niet zoveel crossbanen.
 
Goedenavond!

Kent iemand goede plekken in Nederland om enduro te rijden? De Kuil is helaas gesloten....maar er zullen vast wel meer zandputten of paden zijn waar er gedoogd (of illegaal) enduro gereden kan worden?

Alvast bedankt!
😘

Pal langs de a12..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan