Enduro / SM rijders gezocht omgeving Steenbergen/ Bergen-op-zoom/ Roosendaal

JamesV2

Rookie
27 mrt 2022
26
20
Beste motorliefhebbers,

Ik ben sinds kort eigenaar van een KTM 530 EXC (met zowel noppen als straatbanden) en ik vroeg me af of er nog meer enduro rijders zijn in mijn omgeving om een keer samen te rijden bijvoorbeeld.

Uiteraard nog even een foto van de motor in kwestie : IMG-20220905-WA0013.jpg
 
Ja, Roosendaal.
Rijd alleen niet bijzonder veel offroad, aangezien er niet veel is.

Oh ik rijd meestal offroad in de buurt van Ossendrecht, en dan deze route bijvoorbeeld : IMG_20221029_233407.jpg

Best een mooie route door het bos en leuke stukken onverhard, volledig legaal btw.

Ik vind de routes allemaal op de site Wikiloc even de kaart openen en filteren op Enduro, je vind best veel routes ook bij Roosendaal.
 
Hey ik kom redelijk uit de buurt 7km van Steenbergen.
en ik heb nog wat mooie routes die ik af en toe doe , je kunt gerust eens mee rijden
ik rij wel met alle dempers er in want ik wil liever niet gespot worden 😅
 
Hey ik kom redelijk uit de buurt 7km van Steenbergen.
en ik heb nog wat mooie routes die ik af en toe doe , je kunt gerust eens mee rijden
ik rij wel met alle dempers er in want ik wil liever niet gespot worden 😅

Hoi Dukey,

Dat klinkt super, zou graag een keer met je meerijden. Ik stuur je even pb!
 
Jammer dat je niet in de omgeving Schijndel, Veghel, Eindhoven, Den Bosch woont. Wij rijden met een mannetje of 20-40 (zitten er circa 60 in de groepsapp) en das best gezellig ;) In de winter een OTR rit en straks gaan de 17" er weer onder en dan is het asfalt onze speeltuin
 
Jammer dat je niet in de omgeving Schijndel, Veghel, Eindhoven, Den Bosch woont. Wij rijden met een mannetje of 20-40 (zitten er circa 60 in de groepsapp) en das best gezellig ;) In de winter een OTR rit en straks gaan de 17" er weer onder en dan is het asfalt onze speeltuin
Is de ombouw naar SM relatief eenvoudig? Ik rij nu hele jaar met noppen maar in de zomer is eigenlijk niet zo heel leuk. Zit te denken aan een wegmotor erbij maar ombouw naar SM kan natuurlijk ook.
 
Jammer dat je niet in de omgeving Schijndel, Veghel, Eindhoven, Den Bosch woont. Wij rijden met een mannetje of 20-40 (zitten er circa 60 in de groepsapp) en das best gezellig ;) In de winter een OTR rit en straks gaan de 17" er weer onder en dan is het asfalt onze speeltuin
bestaat deze groepsapp nog? ik kom zelf uit eindhoven en alleen rijden ben ik wel beu haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan