Mijn Husky is 39kW, dat gaat hem niet wordenDie is echt
Ik weet wat ik wil gaan rijden als ik A-zwaar heb (nu aan het lessen voor A2 )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn Husky is 39kW, dat gaat hem niet wordenDie is echt
Ik weet wat ik wil gaan rijden als ik A-zwaar heb (nu aan het lessen voor A2 )
Mijn Husky is 39kW, dat gaat hem niet worden
Als hobbyist hoef je echt niet je vering te wisselen hoor. Zeker niet als je alleen maar een beetje in het bos wil spelen.
Een 250 4takt crosser is vrij licht voor op straat. In het zand heb je volop genoeg aan zo'n ding maar als je op straat wil knallen moet je m toch wel flink uitstoken. Daarnaast word je niet blij van de onderhoudsintervallen van zo'n ding als je ''ermee wil touren'' aangezien het gewoon een competitiemotor is. (om de ~40 uur nieuwe zuiger, om de 5-8 uur nieuwe olie) Dus nee, dat lijkt me niet zo'n strak plan. M.i. kan hij beter voor een 450 enduro gaan zoals de exc450/crf450hm of een husky oid.Waarom geen Suzuki 250RMZ (4 takt crosser) op kenteken?
Licht genoeg voor een beginner en goed voor op de weg, mits 50/50 banden, maar zeker geen brommert !
Of toch tweetakt en af en toe een zuigertje vervangen, kost de kop niet.
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Ik raad je aan licht te beginnen en het jezelf niet te moeilijk te maken met allerlei theorien.
Gewoon lekker gaan rijden en ervaring opdoen!
Grtz.
Tja het is een beetje de afweging maken wat je wil he.Volgensmij zijn de modellen van exc competitie gericht. Met dus korte onderhouds intervallen. Ook de 450