Enduro vraagje

Bazzler

MF'er
5 aug 2006
131
0
Heerlen
Hey hallo,

Ik heb interesse in een Suzuki RMX 250(enduro)uit '94. maar nu heb ik een (waarschijnlijk hele domme -O- ) vraag.

Mag je met een enduro motor ook op de snelweg? ik heb namelijk nog nooit zo'n ding op de snelweg zien rijden :? en heeft iemand ervaring met een suzuki rmx? rijd dat een beetje of niet?alle info is welkom *D :Y

En ik heb hier al meerdere topics gelezen en daaruit blijkt dat er een honda,kawasaki en ktm clan is hier ;) niks mis mee vind ik ook meestal de mooiste motoren maar waarom vind iedereen een suzuki niks? :? naja alvast bedankt! :Y :W
 
Domme vragen bestaan niet,alleen domme antwoorden.


Ik heb voor mijn CR500 ook een Suz gehad,(125 van '98),en sturen die dingen!
Messcherp! :Y
En het model is ook niet verkeerd,maar goed.

Met een 2 takt enduro over de snelweg rijden,mét de korte vertanding,is niet verstandig!
Met een 2 takt,moet je gas geven,en geen constante snelheid rijden.
Dit i.v.m smering.

En 120 km/h rijden op noppenbanden,op asfalt?
Word duur aan banden... ;)


Niels
 
Hey bedankt voor je reactie..nee ik was niet van plan om ermee op snelweg te rijden alleen vroeg ik af of het überhaupt mag 8-)

Maarja ik heb hiervoor ooit eens een hele ouwe Yamaha YZ 125 gehad.die kwam all the way uit '83. wel watergekoeld en monoshock maar wel met trommelremmen enzo en nu dan een 250-er...

Ik heb altijd gehoord dat suzuki altijd vrij goedkoop was maar toch wel van zeer degelijke kwaliteit en ook onderdelen niet zo duur(de ford onder de motoren :P ) maar is dit niet zo dan of wel? want anders snap ik niet waarom ze de suzuki meestal niks vinden -O-
 
Laatst bewerkt:
Snelweg is een no-go met zo'n apparaat..

De meeste suzuki's zijn erg nerveus en rijden op de weg zowieso niet lekker, tenzij je natuurlijk de gaskraan vol open draait *O*
 
Een suzuki RMX 250 dus op kenteken is dat hetzelfde blok als een RM 250 crosser?
'
Is dat eigelijk gewoon opzich dezelfde motor alleen met lampjes enzo?

Zo ja dan heeft vast wel iemand ervaring met een rm250 uit 94. Wat zijn de dingetjes wat vaker stukgaan enzo? en waar moet ik op letten als ik dat ding ga kopen.

Heel erg bedankt *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan