Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
even een kleine sluier op lichtenDaar heb ik ook wel interesse in ja. Heb hier en daar wat zitten zoeken, en blijkt dat bij veel SM's je regelmatig de zuiger moet vernieuwen. Dat trekt me dus helemaal niet. Een motor moet een motorblok hebben dat daarna niet meer open hoeft de komende 30.000 minimaal. Dat kan bij een CBR ook...
Die LC4 zijn 4takt geloof ik, hebben die dat ook dat die zuiger af en toe vervangen moet? Of hebben die wel een degelijk blok.
Zit wat in ja... Das ook wel het grote probleem met het kostenplaatje denk ik(voor mij dan).
Een wat oudere heb je al voor 1300 euro, maar die zien er dan ook uit alsof er een heel boeren dorp op is losgegaan in het maisland.
Wil je er een waar zuinig op is geweest door de eerste eigenaar en die er net bij staat dan zit je al gauw op 3000 of meer van wat ik zo zie.
En dat van slijtage is ook wel logisch, 1 cilinder moet doen wat anders 4 cilinders doen.
Ik hoorde wel dat de Suzuki DRZ heel degelijk is en weinig onderhoud kwa zuiger. Maar heb nog geen bezitters er (objectief) over gehoord verder.
Okee, das positief :D ik ben nog een beetje in de ontdekking zegmaar. de rondkijk fase. en moet mn eigen machine nog verkopen... vind sommige KTM's wel bruut maar die DRZ's zijn ook tof!mijn drz ging open bij 18000km zuiger was nog als nieu!