Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
da's geen enduroWat vinden jullie geslaagde enduro's ?
Ik persoonlijk vind de Triumph Tiger (de nieuwe, maar de oude ook wel) en de Aprilia Capo Nord heel de moeite waard.
![]()
Enduro en Allroad is bijna hetzelfde volgens mij![]()
Sorry jongens, 'k moet mijn ogen nog wat beter leren gebruiken.![]()
Ik had gelezen dat de vering van de Varadero toch wat te zacht zou zijn. Maar da's ook maar een mening natuurlijk. Anderen vinden dat naar het schijnt de beste motor die je kan kopen.
Klink ik oneerbiedig als ik zeg dat ik het gewoon een opgevoerde brommer vind?![]()
en toch leg jij het af....Toch vind ik het.![]()
juistem!Kbouw um zelf toch wel weer om... Een SuperMotard da's eigelijk wat ik zoek![]()
keep on dreaming... die was zo'n beetje het traagst....Yep de R1![]()
Op snelheid? Op acceleratie? Op remmen? Dacht het niet.en toch leg jij het af....
Ik weet het, het is moeilijk te geloven.....Op snelheid? Op acceleratie? Op remmen? Dacht het niet.![]()
Ach, we zijn het gewend, de ongelovige blikken der superbikers na een afdroogsessie
och, wij zijn ook maar huis-tuin-en-keuken-rijders.... om alles uit een SM te halen moet je ook een behoorlijke piloot zijn...Bekend verhaal: Om alles uit je supersport te kunnen halen moet je super goed kunnen rijden. Kun je dit niet, is het puur voor de show
Geloof deze cijfertjes niet helemaal.... Is dan volgens mij toch echt niet vol doorrijden.... Als een gemiddelde supersport binnen de vier secs van 0 naar 100 gaat, kan het toch niet zo zijn dat je van 60 naar 140 meer dan 10 secs kwijt bent als je voluit gaat i/d juiste versnelling? Dan zou van 0 naar 140 dus rond de 11-12 secs minimaal kosten.... Dan is de ZX-6R (bijvoorbeeld een '95-er) vanuit stilstand al over de 160 km/h!Acceleratie zal je nog knap tegenvallen... van 60-140 (de meest gebruikte acceleratie) doet de duke in 10.6 seconden... een zx-6r doet daar 10.8 sec. over !