Energica Electic streetbike

Wacht maar tot er accu's komen gebasseerd op grafiet !KLIK! Dan kun je nog maar net je Snicker en dubbele espresso nuttigen en je kunt alweer de weg op. Nog eventjes geduld.
 
Ik mis een onderbouwing van deze kennelijk nogal stellige mening... Vertel; simpelweg afkraken vind ik zo goedkoop.

Hou toch op.. Alles elektrisch is volkomen belachelijk.
Ik stop uiteraard liever dan dat ik op dat belachelijke ding moet rondrijden.
 
Dit lijkt misschien toekomst muziek, maar kan op korte termijn de harde werkelijkheid worden :

**** CIRCUIT ALLEEN TOEGANKELIJK VOOR E-BIKES ! ****

full
 
een elec scooter zou ook niet gek zijn.

maar ik wil wel een rondje op een elec motor willen rijden,gelijk power.

ik heb wel een keer een elec kart gereden,dat was veel beter dan benzine kart
 
Dit lijkt misschien toekomst muziek, maar kan op korte termijn de harde werkelijkheid worden :

**** CIRCUIT ALLEEN TOEGANKELIJK VOOR E-BIKES ! ****

[afbeelding]

Zal best wel goed rijden hoor! Komt alleen 0,0 publiek op af.
Als b.v. formule 1 ooit is elektrisch word komt er ook geen hond meer kijken want dat geluid, die knallen die maken het toch! :Y
 
Zal best wel goed rijden hoor! Komt alleen 0,0 publiek op af.
Als b.v. formule 1 ooit is elektrisch word komt er ook geen hond meer kijken want dat geluid, die knallen die maken het toch! :Y

gaan er wel meer mensen crossen etc, die dingen zijn motorisch zo goed als onderhouds vrij!
 
Ziet er goed uit! Ik zie wel potentie in elektrische motorfietsen. Vind het TTXGP kampioenschap ook zeer het volgen waard. Betaalbaar, en wordt elk jaar beter bezicht, vollere startvelden etc. :}
 
maar de hamvraag is natuurlijk; hoe erg zijn we gehecht aan het geluid van de brullende motor en de lol van het schakelen....

...niet.

Niks mis met een vettige twin of een reutelende 2-takt, maar dit mag er ook zijn, soort tie-fighter sound. Kwestie van gewenning. Stiller is trouwens beter in 99% van de gevallen. Bij vele autos tegenwoordig kun je trouwens bijna niet meer horen of ze draaien of niet.
'Loud pipes save lives' is trouwens onzin.

schakelen? who cares als het koppel altijd en overal voorradig is? :)


Het grote nadeel zal de prijs zijn. Op dit moment gaat het nog niet echt betaalbaar zijn vrees ik.
 
Dit lijkt misschien toekomst muziek, maar kan op korte termijn de harde werkelijkheid worden :

**** CIRCUIT ALLEEN TOEGANKELIJK VOOR E-BIKES ! ****

[afbeelding]

Dan ga je toch lekker illegaal in de bossen crossen. Sorry hoor, maar bij motorsport is minstens de helft van het plezier het geluid wat er uit te uitlaat komt. Zodra er bij mij al dB killers inkomen merk ik dat het minder leuk is. Beter maken ze iets om die wind weg te krijgen, dat is pas een herriemaker!
 
Dan ga je toch lekker illegaal in de bossen crossen. Sorry hoor, maar bij motorsport is minstens de helft van het plezier het geluid wat er uit te uitlaat komt. Zodra er bij mij al dB killers inkomen merk ik dat het minder leuk is. Beter maken ze iets om die wind weg te krijgen, dat is pas een herriemaker!


Ga jij mr lekker rijden in een vacuum dan, maar niet klagen als je zuurstoftekort hebt....
 
Iemand al een filmpje gevonden van dit ding ben wel benieuwd :-).
Gister op paul en witteman werd er ook al gezegd dat Nederland mogelijk een begin haven kan worden voor de elektrische auto. En zelfs hier in Nederland fabrieken willen beginnen. Misschien gaan ze dit dan ook wel met motoren doen, ik ben benieuwd. Ik zou graag een keer test willen rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan