Energica

Hybride

MF veteraan
6 sep 2006
7.838
222
57
Het groene hart
Bezoek site
Artikel over de nieuwe serie van Energica

90721E1A-1635-4D03-AC66-6E704622CC13.jpeg

Die plaats op de foto komt me zo bekend voor....

Laatst bewerkt:

Hans2183

Die hard MF'er
1 jun 2004
390
72
Belgie
Tijdens het filteren en bij parkeren (zeker op hellingen) merk ik dat gewicht wel degelijk. En dat zijn toch ook dingen die ik dagelijks doe. In elk geval testrit is aangevraagd (alsook leverdatum). We zullen zien.

GranCandy

MF veteraan
27 mei 2003
4.019
118
51
Apeldoorn
Tijdens het filteren en bij parkeren (zeker op hellingen) merk ik dat gewicht wel degelijk. En dat zijn toch ook dingen die ik dagelijks doe. In elk geval testrit is aangevraagd (alsook leverdatum). We zullen zien.
File-filteren gaat voor mij juist fijner dan op bv m'n FJR - je bent niet aan het zoeken naar de juiste versnelling.
De positie van de spiegels is wel wat hinderlijk; op de FJR nog geen andere spiegel aangetikt maar met de EVA wel.
Maar daar merk ik niet bijzonder dat de EVA een zware machine is.

En voor parkeren moet je jezelf gewoon de F/R stand aanleren.

GranCandy

MF veteraan
27 mei 2003
4.019
118
51
Apeldoorn
Zoooo herkenbaar, maar anderen die nog nooit elektrisch gereden hebben kunnen het zich níet voorstellen...
Vandaag uit gemak toch nog maar weer de FJR gepakt (onbekende bestemming; moest op tijd weer terug zijn dus niet relaxed zoeken naar laadmogelijkheden). Maar ik merk dat ik steeds meer een hekel begin te krijgen aan rijden met een plofmotor.