Ja ik begreep dat het onderstel sowieso hetzelfde was.Kuipdelen inderdaad niet, maar spatborden zullen toch wel overzetbaar zijn? En kettingcover?
Moet passen dus. (is bij mij ook carbon)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik begreep dat het onderstel sowieso hetzelfde was.Kuipdelen inderdaad niet, maar spatborden zullen toch wel overzetbaar zijn? En kettingcover?
Al moet ik zeggen dat de dynamo en startmotor van autoformaat zijn,..maar die draadjes er naar toe.De eerste Italiaanse motorfiets zonder een zwak elektrisch systeem.
Ligt het aan mij of zijn die koffers echt zo groot? Zo op de foto vind ik ze te groot.Afgelopen zondag was de eerste meeting van de Energica Club (Energica Club Café). Gezamenlijk MotoE kijken (pfoei wat een race!). Maar er werden ook vier nieuwe Energica's afgeleverd. En daar zaten toch twee plaatjes van motoren tussen: de EsseEsse 9 in een unieke rode uitvoering.
Echt beauties om te zien. Deze met de blauwe SS9 accenten en Öhlins verenpakket, Givi zijkoffers:
Bekijk bijlage 1666037
Nee hoor, koffers zijn altijd te klein.Ligt het aan mij of zijn die koffers echt zo groot? Zo op de foto vind ik ze te groot.
Vertekent denk ik een beetje.Ligt het aan mij of zijn die koffers echt zo groot? Zo op de foto vind ik ze te groot.
Ik heb je filmpjes gezien, ik kon je slecht verstaan doordat je in je helm sprak. Een dof geluid. Ik begrijp dat je van laadpaal naar laadpaal rijdt om te testen hoe snel je kunt bijladen als je accu warm is?Verslag van m'n 500 km snelweg dagrit op de SS9+
En omdat ik op FB al wat opmerkingen kreeg dat ik niet weet hoe ik elektrisch moet rijden voor de zekerheid toch ook dezer er bij van 710 km binnendoor.
Dus ja ik weet dat het wel kan zonder gele accu. Ben die dag bij 500 km gestopt omdat 't uiteindelijk inzakte tot 7kW. Pas 15min voor thuis weer groen. Had de dag ervoor al +300 km gereden en de dag erna ook nog 200 km te doen dus was wel ff genoeg.
Dichtste in de buurt wat ik kom met continue snelweg is laden aan 50A en 1u rijden aan 100 kph (110 op dashboard) tussen laadsessies. Dan is het net op tijd terug groen. Mss dat 55A ook nog lukt maar 60A was in elk geval net teveel.
Dat zijn normale Givi zijkoffers, heb ik er ook op laten zetten.Ligt het aan mij of zijn die koffers echt zo groot? Zo op de foto vind ik ze te groot.
Nee hoor, koffers zijn altijd te klein.
Nou, zaterdag had ik de GS mee, met Vario-koffers op z'n breedst. Voor het eerst zo in een dikke file terecht gekomen (A50). Het was peentjes zweten, maar het gíng wel.Met koffers door de file is dan weer lastiger.
Eens wil ook de overstap maken naar de topkoffer.Met koffers door de file is dan weer lastiger.
Vroeger wel om die reden met topkoffer gereden.Eens wil ook de overstap maken naar de topkoffer.
Maar we komen er wel door hoor.
Maar dat is lastiger om te maken en om het een beetje toonbaar te houden.
Wordt wel vervolgt
Oke, hier zijn de verhoudingen al weer beter, maar klein zijn ze niet.Vertekent denk ik een beetje.
Nee, maar dan moet je gewoon met de originele Energica zijtassen gaan rijden.Oke, hier zijn de verhoudingen al weer beter, maar klein zijn ze niet.
Keer gedaan toen ik een Energica gehuurd had voor drie dagen. Een kant is net genoeg voor de laadkabels, de andere kant voor spijkerbroek schone onderbroek en shampoo tandenborstel en tandpasta. Gelukkig bij family logeren, dan heb je niet veel nodig.Nee, maar dan moet je gewoon met de originele Energica zijtassen gaan rijden.
Die Vario's op mijn GS zijn ook goed voor de 10 beauty-cases van mijn vrouw