Ik heb eenzelfde angst gehad toen ik mijn SR 2014 op ging halen... Ik moest van Rotterdam naar Nijmegen komen (112km) en hij had hem niet eens helemaal opgeladen. Maar de mijne kan dus niet snelladen. 😂Het heeft lang geduurd bij de RDW maar eindelijk is mijn Enegica Eva geïmporteerd, op naam gezet en verzekerd. Vandaag heb ik hem ook kunnen ophalen.
Vanuit Zeeland via de snelweg terug naar Ede. Met 100% vertrokken en na 102km op 12% en flink wat range anxiety een McDonald's ingedoken om even op te laden.
Bekijk bijlage 1773165
Hierna onderweg nog een keer toen die op 30% even wat bij geladen om thuis te komen. Verbruik zat op 9-10kwh/100km.
De snelheidsmeter mag wel wat beter gesteld worden, met 115km/u kwam ik net voorbij wat enthousiaste vrachtwagens.
Bekijk bijlage 1773164
@Hans2183 heb je app onderweg nog even gedownload om te kijken waarom laden niet zo snel als verwacht ging. Ik bleef steken op 17kw maar zag toen dat de accu al op 39 graden zat. Zal vast deels door het warme weer geweest zijn, het was nog 26 graden onderweg.
Uiteindelijk de laatste 40km binnendoor gereden (was wel echt heerlijk, lekker gooien in de bochten) en flink het gas opentrekken bij accelereren. Maar met zweten toch met 10% thuisgekomen. 1 uur laden om 12% erbij te krijgen voelt niet lekker namelijk 😂

Prachtige motor die Energica! Ik hoop er nog meer te gaan zien de komende tijd, heel veel rijplezier! En uiteraard, veel veilige kilometers