- 29 apr 2004
- 31.951
- 17.996
De Eva ziet er tien keer beter uit maar dat had je zelf ook al gezien denk ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan er iemand wat zeggen over de betrouwbaarheid? Mijn Zero staat weer eens bij de de dealer met problemen.
USB is ook nooit ontworpen om buiten te gebruiken dus dat verbaasd me niet echt. Maar zonder stekker neem ik aan dat er een kapje overheen zit en de aansluiting waterdicht is?Enige vervelende wat ik heb meegemaakt is dat de USB niet tegen veeeeel regen kan. Vervelend als je daar net je telefoon met navigatie hebt ingeplugd.
USB is ook nooit ontworpen om buiten te gebruiken dus dat verbaasd me niet echt. Maar zonder stekker neem ik aan dat er een kapje overheen zit en de aansluiting waterdicht is?
Kan er iemand wat zeggen over de betrouwbaarheid? Mijn Zero staat weer eens bij de de dealer met problemen.
Ja want de Italianen hebben een veel betere reputatie...Zero heeft idd wel zijn dingetjes, maar is amerikaans he -)
Ja want de Italianen hebben een veel betere reputatie...
Kan me vergissen maar veel van de reacties die met zero vergelijken doen dat vooral met de S(R) en DS(R) modellen en niet met de SRF. Want van de SRF kun je moeilijk zeggen dat het minder motor is dan de Energica modellen.
Bedankt allemaal. Morgen ga ik langs Energica in Barneveld voor een proefrit. Daarna weet ik meer. Ik zal een update plaatsen.
Hoezo, Energica heeft toch geen last van vocht ?Zal een zeer goede keuze zijn, hopen op lekker droog weer.
Californisch.... Dat is toch anders dan bijvoorbeeld Texaans. Maar daar regent het niet zo vaak en dat merk je aan de motor.Zero heeft idd wel zijn dingetjes, maar is amerikaans he -)
De japanner wachten af, leren van de fouten van een ander en beginnen dan een eindsprint die ze toch weer winnen. En tegen die tijd is de afzetmarkt er ook meer klaar voor. Dan hoor je geen domme teksten meer als 'ik wil 3000km op een dag kunnen rijden'
ProefkonijntjeAch ja, early adopter zijn is ook leuk toch?
Heb voor de grap een onderzoekje gedaan bij mijn klanten, maar heeeeel weinig rijden meer dan 100km zonder plas/koffie en rookpauze, zelfs de toerders niet.
De enkeling die meer en langer rijden tel je op 1 hand. Wel 1 bijzonder persoon gesproken op de motorbeurs in Utrecht, de man heeft een R1200RT en vanuit Groningen draait hij de Duitse autobahn op, zet de teller op 200km/u en vlak voor de Zwitserse grens tankt hij binnen 1 minuut zijn tank vol om volgas de laatste 600 km te rijden ergens in Italie.
Doet hij 2x per jaar, de man is 60 jaar en juist hierom geen behoefte aan een E motor.
Ik moet toegeven dat hij zuinig moet zijn op z,n motor, deze is uniek, zuinig en heel snel.