Enge ontwikkeling voor de rijders op de PPP enz..

kom gewoon naar belgië
heb hier nog nooits iets gehoord over illegale straatraces behalve 1 keer in een reportage in telefacts na de release van The Fast & The Furious :)
 
Zag laatst in de buurt van Kampn een grijze Pan en een licht grijsachtige V70 iemand aan de kant zetten, dus het blijft hetzelfde liedje.
 
Politie uit Emmen :? :?

Nou die mogen zorgen dat ze hun eigen zaakjes eerst eens voor elkaar krijgen...

(Jaartje geleden is er nog INGEBROKEN bij het buro in Emmen-Centrum)...
 
Rijswijk... d8 dat het A4 was.

Klopt Rijswijk, afslag van de A4. Als je de A4 uitrijdt tot aan delft waar die ophoudt kom je bji het " nieuwe" speelterreintje. Ben er pas 1 keer geweest en had toen spontaan :? speling op m'n balhoofd. Maar een lekkere bocht daar.
 
Waar ik dan bang voor zou zijn, is voor wie de bewijslast is. Moet je zelf geen bewijzen dat het geen race was, of moeten zij gaan bewijzen dat het er wel 1 was?! Bij niet strafrechterlijke zaken is het vaak het eerste namelijk!
En vooraleer jij een rechtzaak tegen de plitie hebt gewonnen ben je al een hele poos verder en met beetje pech ook boel centen verder.
Zolang er niemand met een zwart-wit geblokte vlag staat te zwaaien lijkt het me heel moeilijk te bewijzen...
 
behalve als twee blauwpakken elkaar steunen in hun 'verhaal' probeer dan maar eens te bewijzen dat het niet zo was
 
Welgodver^#&@#@^(*#^!( straatracers zijn waardeloze chauffeurs!?!?!?!?!

Ik ben rij-instructeur van beroep en mag zeggen dat ik toch wel weet wat ik doe....
Straatracen is leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mzzls, Fries (en geen gel*l dat ik 'n slechte instructeur ben enzo...) :j 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan