Engelse klassiekers

pre_unit zijspan met een morgo 750cc kit
full
 
Daar is die wollige baard voor die je er vaak bij ziet.
 
@Classicbikefanatic: prachtig om dat in je garage te hebben staan. Mooie verzameling!
 
Mwoah ik ben 26 en hoewel ik als ik het er voor over zou hebben prima een nieuwe motor zou kunnen halen ben ik nu toch opzoek naar een leuke triumph, al overweeg ik ook de bonnevilles van 2001+. Rij nu overigens op een 25 jaar oude honda NX650 dus dan zou ik een stuk jongere fiets gaan rijden.

Ik rij eerlijk gezegd niet zoveel km in een jaar maar ik kan me heerlijk vermaken met sleutelen aan zoon machine. En als ik er op rij kan ik echt genieten van dat gebrom en getril. behalve dan net die ene brom en trilling die je nog niet kende en dan bij thuiskomst weer wat uitelkaar trekken en uitzoeken waar het vandaan komt :] .
 
Mooie fietsen CBF! Hele mooie collectie zeg. Zijn er nog mensen die geluidsfragmenten uploaden van hun collectie? (hint, hint)

Thanks heren :$

engels spul is leuk met (heel) veel karakter, maar wil er wel bij zeggen, ik ben motor gek en niet helemaal 1 kennig en heb dus ook Japanse fietsen, ben er dus niet iemand die geen japanese fietsen op mijn erf wil hebben, bij voorkeur wel klassiekers (lees 1975) O-)

echte geluidsfragmenten hebben we niet, (geld zit in de fietsen en niet in een camera) wel is er wat op joubuis te vinden ;)

(mischien volgend jaar een camera mee op de racers)

ton76@ heb jij nog een paar duidelijke foto's van je fiets?
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Den Haag.

Ja, ik geloof dat we nu met z'n 3-en zijn. Hahaha. Het blijkt maar weer dat de 'jeugd' liever een Yamasuki heeft.

Ik ben voornemens om wat meer naar treffen te gaan. We zien elkaar misschien wel op het komende Eenhoorn treffen. We vallen op tussen de grijze koppen.
Eerst na de zomer maar weer eens een beetje klussen. De voetpakkingen van de rockerboxen lekken een beetje en ik wil vacuumaansluitingen in het carburateurmanifold maken om de carbs met een vacuummeter te kunnen afstellen. Verder heb ik nog een origineel uitlaatspruitstuk op de kop getikt. Het imitatie ding dat er nu op zit werkt niet erg goed dus die gaat er af.
 
Ben zeker meer geintresseerd in het engelse gebeuren, alleen niet veel te melden maar houden het wel i de gaten hier
 
Ach, ik heb ook niet zoveel te melden maar het leek me geinig om dit topic te starten en eens te kijken hoeveel er rageren.
Het beeld dat heerst wordt iig bevestigd. En stiekem vind ik dat best leuk. ;)
 
Ik meen dat de BSA club komend weekend een treffen heeft ergens in 't midden van het land..
 
Tja, van mij hoeft ook niet iedereen op zo'n engelse klassieker te gaan rijden. Alleen wat gebeurt er als de oude garde ermee stopt.....
Zo groot is mijn schuurtje niet :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan