Engelse motor checken of deze gestolen is

vtrbas

Rookie
24 jul 2004
4
0
Haarlem
Weet iemand waar je kan controleren of een motor uit Engeland gestolen is?
de kenteken bewijzen zitten er allemaal bij, en ik zie geen braakschade aan het slot.
 
Zoeken op framenummer op google.

Maar je gaat er een kopen in Engeland, of heb je weer zo'n vage oplichtersadvertentie gezien?

Research naar de papieren die aanwezig moeten zijn kan ook wel helpen.Deze dan laten checken op politiebureau? Verzekeringsbewijzen ed ook aanwezig van de jaren dat ie 'm heeft? Dubbele sleutels?
 
Ik heb er een aangeboden gekregen van iemand uit engeland die er hier al een paar weken op rijd.(cbr 1000rr) de papieren en sleutels zijn wel aanwezig, maar ik weet niet wat er bij engelse papieren alemaal bij hoort te zitten en of deze vals zijn.
 
Kijk eens op www.furillo.net. Dit is een website waar je in open bronnen kunt zoeken. Als je op de nederlandse pagina kijkt dan staat daar een link naar een wereldwijde database van gestolen motoren, waar je ook kunt zoeken op VIN nummer. Mogelijk dat ie daar tussen staat?
 
Ik heb net gekeken en daar staat niks tussen. Maar ik hoop dat iemand een overheidsinstantie weet die zekerheid kan bieden.
 
hebben ze daar in engeland niet net zoiets als de onze rdw waar je even naartoe belt en checkt of de tenaamstelling klopt en vraag hen dan gelijk waar op te letten,das gesneden koek voor hen,ze kunnen je vertellen welke papieren er bijhoren en wat er op hoort te staan (ook bloknummer !)en hoe te handelen bij uitvoer.
die knaap waarvan je hem koopt moet die instantie en het telefoonnummer zonder bezwaar zo kunnen oplepelen.
 
Laatst bewerkt:
Zit bij een engelse motorfiets het stuur niet aan de verkeerde kant ??????







Sorry kon het nietlaten, maar hoe zit het verlichtingsgewijs eigenlijk, geen aparte koplampen op de nieuwere type's ?Zo als je met auto's wel hebt ivm bermen aan de verkeerde kant enzo ?
 
Ga gewoon naar de politie...er is een Europese database met nr plaat en chassisnummer van alle gestolen voertuigen uit de EU, weet niet of ze het onmiddelijk gaan doen maar je kan het proberen.
 
Zit bij een engelse motorfiets het stuur niet aan de verkeerde kant ??????







Sorry kon het nietlaten, maar hoe zit het verlichtingsgewijs eigenlijk, geen aparte koplampen op de nieuwere type's ?Zo als je met auto's wel hebt ivm bermen aan de verkeerde kant enzo ?
Engelse motorfietsen hebben geen omhoogschijnend gedeelte bij dimlicht
kunnen dus zonder problemen op het vasteland rijden
 
Ga gewoon naar de politie...er is een Europese database met nr plaat en chassisnummer van alle gestolen voertuigen uit de EU, weet niet of ze het onmiddelijk gaan doen maar je kan het proberen.

En daar doet Engeland dus niet aan mee :X

Loop eens een bureau binnen, wij hebben een speciaal nummer wat we bellen bij Scotland Yard, en dan weten we binnen enkele seconden of het fout zit of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan