Engelse tijdschriften

mca2

Die hard MF'er
13 aug 2007
881
0
Centraal
Ik zoek een winkel die wat meer Engelse (klassieke) motortijdschriften voert, met name de Classic Motorcycles Mechanics of anders de Classic Bike Guide of The Classic Motorcycle.

Mijn lokale Bruna/Ako/boekenwinkel komt niet veel verder dan Het Motorrijwiel en soms de Classic Bike. Weet iemand winkels met een ruimer assortiment?
 
je kunt gewoon vragen bij je lokale bladen winkel of ze die bladen miss. een willlen bestellen, willen ze vaak wel :)
 
The magazine man werkt goed.
Je krijgt je tijdschrift keurig thuis.
Hij moet er natuurlijk aan verdienen.
Ik heb ook jaren mijn CMM via hem ontvangen.

Het is goedkoper om rechtstreeks bij de uitgever in Engeland een abonnement te nemen.

Heb ik nu al jaaaaaren

Groet Erik
 
Ik kom regelmatig op Den Haag centraal station. De boekhandel daar heeft aardig wat Engelse motortijdschriften. Kom er vandaag ook weer langs, dus zal eens even kijken...
 
Ik kom regelmatig op Den Haag centraal station. De boekhandel daar heeft aardig wat Engelse motortijdschriften. Kom er vandaag ook weer langs, dus zal eens even kijken...

Helaas niet meer aan toe gekomen om op Den Haag CS de boekwinkel te bezoeken (soms moet je haasten om de trein te halen :( ). Maar bij de Ako op A'foort CS wel twee verschillende Engelse tijdschriften gezien: Classic Bike en (The) Classic Motorcycle(s) (één van die twee, weet niet meer precies welke)
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een winkel die wat meer Engelse (klassieke) motortijdschriften voert, met name de Classic Motorcycles Mechanics of anders de Classic Bike Guide of The Classic Motorcycle.

Mijn lokale Bruna/Ako/boekenwinkel komt niet veel verder dan Het Motorrijwiel en soms de Classic Bike. Weet iemand winkels met een ruimer assortiment?

Gewoon vragen of ze ze willen opnemen in hun assortiment. Kost ze niks, als ze ze niet verkopen, kunnen ze retour naar de verdeler. Geen risico voor de winkel dus....
 
Inmiddels ploft de CMM regelmatig op de mat, dankje voor de tip Erik. Uiteindelijk heb ik een abonnement geregeld direct bij de uitgever in de UK. Niet echt goedkoop (40 pond per jaar) maar het blaadje is het zeker waard! En je komt nog eens wat leuke reportages van forumleden tegen ;)
 
Dank je Bart *D *D

Ik neem altijd een verlenging voor 2 jaar.
Soms is dat iets goedkoper.

Alleen is de "Royal Mail" het laatste jaar erg achteruit gegaan.
In het huidige nummer waarin ik 2 pagina's vol heb mogen plakken met foto's _O- _O- was ik toch wel heel erg nieuwsgierig. :Y :Y
Kwam in Engeland uit op15 Dec en ik kreeg hem pas begin Januari :( :(
Dat was vroeger niet zo :N :N

Ze doen trouwens niet moeilijk als je een nummer niet ontvangen hebt.
1 telefoontje naar de uitgever en ze sturen het kosteloos na

:W :W
 
Laatst bewerkt:
Ik neem ook altijd het abonnement voor 2 jaar, het blad is hier bijna niet te krijgen bij kiosken.
 
Laatst bewerkt:
Me too, sinds 2005 valt ook hier de cmm maandelijks op de deurmat.
Vroeger O-) ..... kon je idd bij enkele bruna's dit blad los kopen, toen dit ophield kocht ik ze bij de magazine man op de beurzen.
Via hem éénmalig een abo afgesloten, was iets duurder maar kreeg hem regelrecht uit engeland.
Volgens mij gaat het blad nu eerst half europa door om via zwitserland :? door de gleuf in de voordeur te glijen.

Maar goed, ietsie later maar scheelt weer paar pond. Ons bent zûnig.... :+

Verder een TOP blad !!
 
heb cmm ook, mooi blad. inderdaad ook een 2jarig abo, scheelt iets in de kosten.
classic bike is ook leuk, maar veel te duur.
 
Dank je Bart *D *D

Ik neem altijd een verlenging voor 2 jaar.
Soms is dat iets goedkoper.

Alleen is de "Royal Mail" het laatste jaar erg achteruit gegaan.
In het huidige nummer waarin ik 2 pagina's vol heb mogen plakken met foto's _O- _O- was ik toch wel heel erg nieuwsgierig. :Y :Y
Kwam in Engeland uit op15 Dec en ik kreeg hem pas begin Januari :( :(
Dat was vroeger niet zo :N :N

Ze doen trouwens niet moeilijk als je een nummer niet ontvangen hebt.
1 telefoontje naar de uitgever en ze sturen het kosteloos na

:W :W
Het blaadje is inderdaad rijkelijk laat binnen gekomen, volgens mij is het feb nummer al weer bijna uit :)

Goed te weten dat ze niet moeilijk doen voor het nasturen. En ook goed te weten dat jij alle nummers hebt liggen, ik zou die 13delige cb77 serie wel eens willen zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan