Engelstalige hoofdredacteur gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassow

MF veteraan
28 jan 2009
1.404
0
Utrecht
Mja, hoe kansloos is dit: een engelstalige hoofdredacteur zoeken op een NL-talig platform :) Toch wilde ik em hier graag in de groep gooien, want je weet nooit wie iedereen kent.

Het verhaal: Wij zijn bezig met een online magazine voor de Europese markt rondom motoren en scooters. Minder een magazine zoals ze er al zoveel zijn en meer een lifestyle-ding voor een breed publiek. Minder techniek en meer sfeer. Minder mannen van tegen de 50 en meer vrouwen die het gewoon doen voor de lol en eigenlijk helemaal geen zak geven om waarom dat ding werkt zoals-ie werkt, als-ie het maar doet.

Zoiets dus :)

Nou hebben we voldoende budget om leuke dingen te doen qua inhoud. Dat betekent dat we niet alles zelf hoeven te doen, maar ook leuke dingen kunnen uitbesteden. Filmpjes, artikelen etc etc gaan door verschillende derden ontwikkeld worden. Nou heb ik iemand nodig die dat allemaal in goeie banen kan leiden en daar zelf een schep bovenop kan doen. In het 100% foutloos Engels, dus het liefst een native speaker. En het gaat over motoren, dus wel iemand die daar kaas van gegeten heeft. Het hele verhaal staat hier.

Wie kent iemand die dit leuk zou vinden? Stuur hem/haar door!

(De vloek van mijn bestaan is dat ik altijd mijn droombaan aan andere mensen moet geven. ;))


Modjes: Als het raar is om dit hier te vragen (kon niet echt een precedent vinden), neem dan ajb contact met me op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm, binnenkort kom ik op de markt (wil meer groeien dan nu kan) en veel van de eisen (alle, behalve de eerste twee niet helemaal) voldoe ik wel aan (ben nu marketinggoeroe namelijk). Ben alleen geen native speaker, maar spreek wel vloeiend engels (pa woonde heel mijn jeugd in Engeland). Ben wel motorliefhebber :]
Extra puntje voor in de vacature zouden trouwens nog kunnen zijn: ervaring met productie media (denk aan filmpjes, grafisch ontwerpen, enz.). Vaak scheelt het vooraf goed meedenken aan productietijd en kosten. Laat ik daar nu ook ervaring mee hebben ;)

Met andere woorden: ik kijk er stiekem met een half oog naar. Het lijkt me een leuke functie. Dat je daar nog niemand via-via voor hebt kunnen vinden (waarom doe je het niet zelf als het je droombaan lijkt? Engels is wel te leren.)?

Maar: je zegt dat je voldoende budget heb, maar dat klink vaag. Aan wat voor schaal salaris hebben we het hier over? Dat is natuurlijk ook belangrijk, want wat je eist is niet het goedkoopste ;)
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je reactie. Misschien handiger om te reageren middels PM (Hoewel het altijd handig is om jezelf in de kijker te spelen als je binnenkort weer op de markt komt ;)). Mijn reactie volgt iig wel via PM :)
 
Personeelsadvertenties (ook motorgerelateerde) zijn niet de bedoeling op M-F.

slotje
 
Modjes: Als het raar is om dit hier te vragen (kon niet echt een precedent vinden), neem dan ajb contact met me op.
Jij draait de boel om. Je kan ook even van tevoren vragen of dit mag. Dat doen de meesten die het niet zeker weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan