eni Motorrad Grand Prix Deutschland

Wie pakt de overwinning?

  • Pedrosa

    Stemmen: 17 27,4%
  • Lorenzo

    Stemmen: 6 9,7%
  • Marquez

    Stemmen: 10 16,1%
  • Crutchlow

    Stemmen: 2 3,2%
  • Rossi

    Stemmen: 27 43,5%
  • Dovizioso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bautista

    Stemmen: 0 0,0%
  • Espargaro

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    62
Erg jammer voor 'm, maar maakt het kampioenschap weer extra spannend. Stel je voor, Marquez kamioen in z'n eerste seizoen.

Kan me niet voorstellen dat ze Pedrosa laten rijden. Blijkbaar was zijn bloeddruk weer plotseling hard gedaald, vandaar dat hij niet meedoet in de WUP. Zal je gebeuren tijdens de race zeg.
 
Ik neem aan dat jullie kijken via live stream? Want sport1 zend jammer genoeg nog niets uit. Gisteravond de RBR cup gekeken en dat was een mooie race. Hanika had wel pech en ging er ook hard af.
Scot had in mijn ogen net als in Assen feller en agressiever moeten zijn in de laatste ronde.
 
Zo'n vliegshow van een red bull air fighter is nog wat voor op assen, we hebben toch ook een nederlander die dat doet? Die tien minuten zetten meer zoden aan de dijk dan die stunshows van twee weken terug. Hier trouwens ook motorstunts, maar dan van de weltmeister!
 
Het lijkt alsof scott snelheid mist, maar je zag in assen ook dat niemand de laatste ronde op kop wilde rijden. Die machientjes zijn zo aan elkaar gewaagd dat ieder beetje slipstream enorm effect heeft.

Hannicka heeft wel nog een ( door hem gewaardeerd) applaus gekregen van de hele tribune.
 
Nog 20 minuutjes en gaan we weer eens kijken hoe onze Nederlandse vriend het gaat doen ,.............................................................

Nog 20 minuutjes en gaan we weer eens kijken hoe onze Nederlandse vriend het gaat doen ,.............................................................
De Desporado's staan al koud voor m'n Motogp meekijkvrienden *O* *O


full
 
Laatst bewerkt:
Dat was wat ik miste tijdens de TT, het volkslied, dus heb ik uit respect maar meegedaan met onze duitse vrienden. Zouden ze in assen ook moeten doen voor het begin van de races, dat verbroederd.
 
In de startpol stem ik altijd op Pedrosa, maar deze keer had ik nog niet gestemd. Nu maar eens op Marquez gestemd. Ik acht hem in staat te winnen, en bovendien gun ik het hem wel. De wens is de vader van de gedachte, zeg maar.

Eerst maar eens kijken wat Jasper doet, maar die heeft de eerste 6 plaatsen al verloren dus ik verwacht er niet veel van.
 
Ehm...op 95% rijden ipv 100% misschien? On het aloude spreekwoord er bij te pakken:
Alleen de opwarmronde gaat op 95%, die tijden haal ik op circuitdagen al niet. _O-

Een paar procent minder en je staat gewoon achteraan, concentratie daalt..
Alleen maximaal voel je of de afstelling van de motor goed is.
Als ze tijdens een race gaan consolideren en het tempo zakt wordt de crashkans groter.
Rare wereld die MotoGP. ;)
 
http:// esioslive4-i.akamaihd. net/hls/live/200736/AL_ESP2_UK_ENG/playlist_1300.m3u8

Die link kopieren in VLC mediaplayer (netwerkstream openen), goeie kwaliteit!
Brittish Eurosport 2 "in HD" *D

Ps even de spaties tussen // en E en tussen . en NET weghalen ;)
 
Laatst bewerkt:
http:// esioslive4-i.akamaihd. net/hls/live/200736/AL_ESP2_UK_ENG/playlist_1300.m3u8

Die link kopieren in VLC mediaplayer (netwerkstream openen), goeie kwaliteit!
Brittish Eurosport 2 "in HD" *D

Ps even de spaties tussen // en E en tussen . en NET weghalen ;)
Controleer het logboek voor details. ;)
 
Laatst bewerkt:
http:// esioslive4-i.akamaihd. net/hls/live/200736/AL_ESP2_UK_ENG/playlist_1300.m3u8

Die link kopieren in VLC mediaplayer (netwerkstream openen), goeie kwaliteit!
Brittish Eurosport 2 "in HD" *D

Ps even de spaties tussen // en E en tussen . en NET weghalen ;)

Zo, dat is een goede stream! Bedankt! Beter te volgen dan de Spaanse t.v hier, continue interviews met Spaanse teams, je word er niet goed van, race is niet te volgen.

Vergeet trouwens de spatie tussen http:// en esios niet :)
 
Je kan een fiets aanpassen aan de baan. Je kan je rijstijl aanpassen aan de baan. Moet toch niet zo zijn dat ze de baan aanpassen aan de fietse en rijstijlen. Tenzij er gevaarlijke situaties zijn zoals een misplaatste vabgrail oid.... op ee motor blijven zitten is nu eenmaal ook onderdeel van het spelletje.
 
Iwema heeft zich laten piepelen, had ie heel duidelijk bij de RBR kunnen zien gisteren, die laatste 2 bochten zijn gewoon cruciaal
 
Je hebt .net helemaal weggehaald, niet alleen de spaties :)
Ben nog niet wakker. _O-
Wel raar dat copieren vanuit Firefox niet lukt, moet eerst de url plakken in kladblok en dan weer copieren. Bericht geedit. ;) Tnx.
 
Terug
Bovenaan Onderaan