Enjoy don't destroy!

de Prins

MF'er
10 mrt 2003
231
0
Nuland
Zo heet de nieuwe campagne van het TT circuit nu ze haar licentie weer terug heeft. Gelukkig zijn de regels wat betreft meenemen van eigen drinken wat versoepeld. Mocht vorig jaar nog geen eens een flesje water naar binnen meenemen!

Maar zullen die echte lokale raddraaiers nu wegblijven of niet?

Mijn plezier bij de TT was de laatste jaren aardig vergald door zulke gasten die onder de races o.a. kampvuur met plastic stookten op de taluds. Zag bijna niks meer van de races door de zwarte walm.
Ga dit jaar wel gewoon kijken want ik wil die 130 db wel eens horen.
 
[me]Johan moved dit jaar naar de tribune / houten bankjes
[/me]


Inderdaad veel te veel irritante mensen, ik hoop dat het op de tribune beter uit te houden is.
 
[me]Skoezie kijkt ut wel op tv...
[/me]


Net als de afgelopen tig jaar. Je denkt toch niet dat ik, met een megakater, 5 minuten ga fietsen om op de baan te komen O-)
 
[me]Johan moved dit jaar naar de tribune / houten bankjes
[/me]


Inderdaad veel te veel irritante mensen, ik hoop dat het op de tribune beter uit te houden is.


Het zijn inmiddels plastic zitjes, ik zeg zitjes, want gotver de gotver^%$%$#%, een rugleuning was te duur.
 
Maar zullen die echte lokale raddraaiers nu wegblijven of niet?
Een paar kameraden van me, die ook dronken op de baan stonden te springen zeiden het volgende tegen me: "Je mag ja geen bier met, nou, dan goa ik d'r ok niet meer hen!"
Dus met een beetje geluk gaat het echt helpen! 8-)

Die zitjes zijn niet al te best, als ik de verhalen mag geloven. Je zit bij je voorganger in de rug te porren als je redelijk wil zitten. |(
 
Maar zullen die echte lokale raddraaiers nu wegblijven of niet?
Ik hoop dat die klootzakken wat meer commentaar vanuit 't publiek krijgen zoals bij de SBK vorig jaar. Ik denk dat 't de meest race-liefhebbers (dus niet die hooligans) nu wel duidelijk is dat we anders 't risico lopen dat er in Assen helemaal geen GP's meer verreden worden.

Ben zelf trouwens serieus aan 't overwegen alleen naar de trainingen te gaan en de races thuis te kijken.
Ik ga in elk geval, die 130 dB ga ik niet missen! :9~
 
Laatst bewerkt:
Het zijn inmiddels plastic zitjes, ik zeg zitjes, want gotver de gotver^%$%$#%, een rugleuning was te duur.
Ach, het is nog een zitje.... op Zandvoort mag je tussen het onkruid zitten op een hoop zand. Dan begin je 's ochtends boven aan en zit je 's middags met een onderbroek (met dank aan de mensen die boven je liepen) vol zand onderin. Ik kom niet eerder meer op Zandvoort dan er weer een normale, desnoods nood-, tribune is. Wel flink entree laten betalen en dan je bezoekers zo behandelen is op z'n minst onbeschoft.
 
Ik hoop dat die klootzakken wat meer commentaar vanuit 't publiek krijgen zoals bij de SBK vorig jaar. Ik denk dat 't de meest race-liefhebbers (dus niet die hooligans) nu wel duidelijk is dat we anders 't risico lopen dat er in Assen helemaal geen GP's meer verreden worden.

Ben zelf trouwens serieus aan 't overwegen alleen naar de trainingen te gaan en de races thuis te kijken.
Ik ga in elk geval, die 130 dB ga ik niet missen! :9~

Was dit ook mogelijk van plan om dit jaar alleen op vrijdag de trainingen live te gaan aanschouwen.
Ging meestal nu op vrijdag en zaterdag.
 
Ach, het is nog een zitje.... op Zandvoort mag je tussen het onkruid zitten op een hoop zand. Dan begin je 's ochtends boven aan en zit je 's middags met een onderbroek (met dank aan de mensen die boven je liepen) vol zand onderin. Ik kom niet eerder meer op Zandvoort dan er weer een normale, desnoods nood-, tribune is. Wel flink entree laten betalen en dan je bezoekers zo behandelen is op z'n minst onbeschoft.
Je hebt helemaal gelijk :} die zandbulten in Zandvoort zijn niet geschikt als "tribune", flink dokken en met je gat in het scherpe zand zitten |(
Ik heb de laatste keer dat Verstappen er was ook op zo'n bult gezeten, heb mezelf beloofd dit nooit weer te doen.

Over Assen:
Dacht trouwens gelezen te hebben dat de tribunes van kuipstoeltjes waren voorzien, ik versta hier onder een zitvlak + rugleuning, enigzins gevormd naar m'n lichaam :? of ben ik de enige die dit onder kuipstoeltje verstaat?
 
Het zijn inmiddels plastic zitjes, ik zeg zitjes, want gotver de gotver^%$%$#%, een rugleuning was te duur.


heb GVD 76 euri betaald voor een kaartje op de hoofd tribune :(

tis toch niet leuk meer. Flame gaat of volgend jaar in gt bocht zitten of kijkt het op TV.
 
Ik kijk gewoon vanuit mijn luie stoel naar mijn TV, geluid aan, voor en achter, home cinema heet zoiets.

Naar mijn mening veel beter en goedkoper dan dat gedoe in Assen. Ben er 1 keer geweest ('76) en daarna nooit weer.

Sfeer missen, nee echt niet.
 
Ach, het is nog een zitje.... op Zandvoort mag je tussen het onkruid zitten op een hoop zand. Dan begin je 's ochtends boven aan en zit je 's middags met een onderbroek (met dank aan de mensen die boven je liepen) vol zand onderin. Ik kom niet eerder meer op Zandvoort dan er weer een normale, desnoods nood-, tribune is. Wel flink entree laten betalen en dan je bezoekers zo behandelen is op z'n minst onbeschoft.
Moet je ook naar de kleinere festivals gaan. Toch races kijken en niet noodzakelijk in de duinen.
 
Ik kijk gewoon vanuit mijn luie stoel naar mijn TV, geluid aan, voor en achter, home cinema heet zoiets.

Naar mijn mening veel beter en goedkoper dan dat gedoe in Assen. Ben er 1 keer geweest ('76) en daarna nooit weer.

Sfeer missen, nee echt niet.
Sfeer missen, nee echt niet. Nou dat lijkt me moeilijk te zeggen als je al dit 25 jaar niet meer bent geweest.
Erbij zijn is toch anders als voor de TV.
Ik kom in eerste instantie voor de race, de geur (niet te koop in de supermarkt) en het geluid (niet te evenaren door de beste home cinema's).
Maar ik ga ook omdat je zoveel ziet om de race, dan bedoel ik dus de mensen.
Het is eigelijk hetzelfde als op een terras zitten en mensen kijken, ik zit nl. op de bovenste rij van de Winterdijktribune, en tussen de races door, draai ik me 180 graden om en kijk mensen. Prachtig.
Wil de TT voor geen goud missen :}
 
Over Assen:
Dacht trouwens gelezen te hebben dat de tribunes van kuipstoeltjes waren voorzien, ik versta hier onder een zitvlak + rugleuning, enigzins gevormd naar m'n lichaam :? of ben ik de enige die dit onder kuipstoeltje verstaat?


De open tribunes, die vroeger houten planken hadden, hebben dus enkel zitjes zinder leuning

Op woensdag 23 april 2003 16:59 schreef Flame het volgende:heb GVD 76 euri betaald voor een kaartje op de hoofd tribune :(

tis toch niet leuk meer. Flame gaat of volgend jaar in gt bocht zitten of kijkt het op TV.


De hoofdtribune heeft echte kuipstoeltjes, dat is ook al zo sinds de nieuwe hoofdtribune er staat, maar mijn antwoord ging over de open tribunes waar vroeger, zoals topicstarter schrijft, houten planken waren.
 
Er lopen me toch een aantal debielen bij... :X
Gaan ze een beetje party tenten in de hens steken, de stank en rook was niet te harden. :(
Ga dit jaar maar op een tribune zitten denk ik.....
 
ik hoop ook dat de raddraaiers weg blijven.
vooral de mensen die geen maat weten met alcohol en daardoor het verpesten voor iedereen.

het verbod op blikjes en dergelijk is een voortvloeisel van voorgaande jaren dat men oa. in de GT bocht de marshals en dergelijk aan het bekogelen zijn geweest.

sommige baco's willen al niet eens meer dienst doen tijdens de TT alleen maar door de herrie schoppers.
dan is je plezier toch weg om in je vrijetijd dit te gaan doen
 
De hoofdtribune heeft echte kuipstoeltjes, dat is ook al zo sinds de nieuwe hoofdtribune er staat, maar mijn antwoord ging over de open tribunes waar vroeger, zoals topicstarter schrijft, houten planken waren.
Ik zit al jaren op de Winterdijktribune op houten planken, en daar heb ik over gelezen dat die kuipstoeltjes hebben gekregen. Heb ik in de speciale Assen-bijlage van de Moto73 van 2 weken terug gelezen.
 
Om de goede hoop over rugleuningen de grond in te boren :P :

index-2-aprila.jpg
 
Het ligt niet aan de alcohol, maar aan de mensen die het naar binnen gieten.
Vroeger dronk men in Assen ook mateloos en had je die flauwekul niet.
Ik denk wel dat de maatregels zullen helpen, omdat de raddraaiers puur alleen komen om stennis te schoppen en zonder drank in hun lijf durven deze allesverziekers niet veel.
Als er geen drank is komen alleen de echte liefhebbers en dat is dan weer mooi meegenomen, maar voor sommige liefhebbers zal hette laat zijn,want die blijven voortaan thuis om alles op tv te bekijken
Dan weten ze tenminste zeker dat hun kinderen geen lege bierflesjes tegen hun hoofd gegooid krijgen
Wat mij overkwam toen ik enkele jaren geleden mijn zoontje kennis wou leren maken met de gezellige motorsport en kaartjes kocht voor een van de onderste rijen in de strubben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan