Enkel rijbewijs A

Ik heb ook eerst mijn A gehaald (gelijk op m'n 18e), en ook mijn rijschool raadde het af ivm gebrek aan inzicht wanneer je nog niet je B zou hebben. maar ik heb het wel mooi allemaal in 1x gehaald :] Voor mij was het eigenlijk vrij logisch om eerst m'n A te halen. Een auto hadden we niet, en m'n motor stond al een jaar op me te wachten :+ inmiddels heb ik wel m'n B, maar de auto is meer uit gemakzucht/vervoer. Motor is puur voor de fun *D
 
Hey MF'ers,

Ondanks dat mijn instructeur het destijds afraadde ben ik sinds vorig jaar oktober in het bezit van mn A. Het meisje achter de balie in het gemeentehuis keek heel raar op dat er nog geen B op het pasje stond toen ik deze ophaalde. Sowieso verbaast het mensen toch vaak dat je motorrijdt, maar nog niet je B hebt.

Ik wilde motorrijden, eigenlijk puur voor de fun en zo gezegd zo gedaan. Een auto heb ik niet en heb ik ook nog niet nodig. Daarmee niet gezegd hebbende dat ik nooit en te nimmer zal gaan koekblikken (toekomstige vrouw, kinderen, etc) trouwens.

Ik vraag me af: wie zijn hier nog meer 'bewust' enkel in het bezit van rijbewijs A? En wat zijn je drijfveren to do so?

Ciao,

Jerd.
Uit principe als eerste A gehaald op mijn 18e, en vanwege de financiën pas halverwege mijn 19e B gehaald. Immers best handig als je (toendertijd...) automonteur bent.

Tegenwoordig heb ik een ander beroep, en rij ik zo'n 35-40dkm per jaar. In blik wel te verstaan. En zo om en na bij de 0km per jaar op de openbare weg met de motor.

Bevalt prima zo :Y
 
Laatst bewerkt:
circuitraggert :+


hier enkel A.
Krijg af en toe welles een auto van de zaak voor mn giechel, die na een rare blik van mij meteen weer ingetrokken wordt :+ "Ohja, je had alleen je motorrbw"

voorlopig geen behoefte aan B

Als ik ergens een blik voor nodig heb zorg ik wel voor een chauffeur
 
Terug
Bovenaan Onderaan