Enkelassige trailer aanhanger aanhangwagen

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Voor het vervoer van meerdere motoren zoek ik een grote vlakke aanhanger, enkelassig, met kentekenbewijs, 1300-1500 kg as.

Ongeveer zoiets:
full
 
Geen enkelassers boven de 1300 kg ....
 
Omdat dubbel geen enkele zin heeft. Een 1500 kg as is al meer dan mijn oto mag trekken, waarom dan een veel duurdere, zwaardere, en zwaarder lopende tandemasser? Niet zinvol.
 
Laatst bewerkt:
Omdat dubbel geen enkele zin heeft. Een 1500 kg as is al meer dan mijn oto mag trekken, waarom dan een veel duurdere, zwaardere, en zwaarder lopende tandemasser? Niet zinvol.

Maar, maar, ......., er zijn toch ook soorten met twee keer 750 ? Met die hele platte bandjes toch ?

Zo iets zoek ik eigenlijk zelf ook nog. O-)
 
Maar, maar, ......., er zijn toch ook soorten met twee keer 750 ? Met die hele platte bandjes toch ?
Ja.
Maar:
Is altijd nog zwaarder (dus ik mag minder laden), duurder en rolt zwaarder dan een enkelasser. Schiet ik niets mee op, integendeel.
 
Ja.
Maar:
Is altijd nog zwaarder (dus ik mag minder laden), duurder en rolt zwaarder dan een enkelasser. Schiet ik niets mee op, integendeel.

Dat is waar.

Ik heb die beperking met gewicht niet. Dat maakt het makkelijker. Alleen wil ik dus juist wel liever een tandem hebben omdat het stabieler is. Maar goed, ik rijd er misschien ook veel meer km mee?
 
Dat kan. Ik rij 10.000 km per jaar met een enkelasser er achter. Soms nog wel meer.
 
Nou, evengoed bedankt voor de mededeling dan. Ik zoek zelf wel even, zoveel ahw's zullen er niet TK staan in Noord Limburg.
;)
 
En wat een geheugen heb jij!
Jij hebt een geheugen als zo'n ding met die gaatjes.......
Kom, hoe heet dat nou?
kampeergoed.html
 
Pfffffffffft
Wat een frac.

En ik wil echt wel een kenteken.

Ik zoek hem ondertussen al iets minder wanhopig. Een L2H1 bus met dubbele cabine komt ook al steeds meer in beeld. Als het een bus is met een zware motor (moet bijvoorbeeld de 1500kg sleurhut met 130 kunnen trekken), airco en luxe cabine dan ga ik al wat rechtop zitten. Als er 3 motoren naast elkaar in passen ben ik een en al oor. Als het een automaat is, kan het al niet meer stuk. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan