Enkelzijdige vfr achterbrug

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big Vin

MF veteraan
20 apr 2005
2.925
163
Rotterdam
Complete brug met wiel en remmen ed. Er zitten ook diverse nieuwe lagers en bussen bij. Het wiel is voorzien van een zgan achterband.

Bij interess stuur even een mailtje.

Prijs voor het geheel is NU VERLAAGD VAN 400 NAAR 325, lijkt me ook een nette prijs, dus....

brug1.jpg

brug2.jpg

brug3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Van een 750 of een 800 (lijkt me van een 800)

Die 2 zijn verschillend namelijk
 
Ander plaatje van een VFR800 achterbrug

Achterbrug%20VFR800%2002_sm.jpg


Deze heeft namelijk een andere aansluiting op het blok/frame.

Een 800 brug past wel op een VTR1000 bv maar een 750 brug niet.

En dit lijkt me dus echt een van een 800

Of het is er een van een vfr 400
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik ff blijf zeuren, maar voordat ik nu vreselijk aan mezelf begin te twijfelen. Dit is het laatste dat ik er over zeg, beloofd

Als ik naar jou 2de foto kijk zie ik een "open" aansluiting

Kijk je nu naar het onderstaande plaatje waarbij de eerste een 750 brug is en de 2de een 800 brug dan komt deze toch het meest overeen met een 800 brug, tenzij het gras iets voor me verborgen houd

De DCBS remklauwen werden volgens mij pas geintroduceert bij de latere vfr 800 modellen. De eerste hadden deze nog niet

Er zit wel een 750 velg op de jouwe overigens dus mischien dat dat de verwarring geeft

full


En nu hou ik er echt over op

Succes met de verkoop
 
breedte van de brug is een stuk smaller dan die van de 800, er zijn btw ook twee verschillende types 750 achterbrug. Ik heb ook pas een 800 brug gekocht en die is echt anders(breder). Ik zal straks eens de meten opnemen en posten, kun je het vergelijken.

Maar, interesse in de brug?
 
nee een 400 brug is het ook niet, deze is ook dicht aan de lagerkant net als de vfr750. De 400 is korter
 
Laatst bewerkt:
Ik zie geen veer erbij op de foto's. Voor de eventuele koper heb ik nog wel een VFR achterveer liggen...
 
Mooi, er komt van de week iemand kijken/kopen, zal het hem zeggen dat jeeen veer erbij hebt, wat moet dat kosten?
 
Mijne kost 50 euro O-) zelf afstoffen.
Ik hoor graag of 't wat wordt, heb ik weer meer ruimte in de schuur
 
Okee, vorige potentiele koper heeft zondag zn motor in de prak gereden,en nus dus geen interesse meer...

Prijsverlaging naar 375 euro dan maar?
 
Nog niet?

Ik ga volgende week op vakantie en wil hem voor die tijd kwijt!
Als ie voor eind volgende week weg is kan ie voor 325 weg -O-

Ik kan hem eventueel op de post doen
 
wat een kent ie me toch goed die liks :Y

325 is al een superprijs, als je interesse hebt gewoon doen, goedkoper vind je ze niet :N

Laat maar horen of je interesse hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan